Autor:
Pavel Stejskal
Datum:
29.08.1995
Místo:
Česká Třebová
Lokomotiva 180.002 v čele pravidelného osobního vlaku do Pardubic dne 29. srpna 1995. V rámci výročí 150. let Olomoucko-pražské dráhy byla lokomotiva nasazována v osobní dopravě.
Autor:
Pavel Stejskal
Datum:
23.09.1995
Místo:
Hanušovice
752.035-6 sjíždí z točny ve strojové stanici v Hanušovicích.
Autor:
Pavel Stejskal
Datum:
29.01.1996
Místo:
ŽOS Česká Třebová
Brněnská "čtverka" 754.074-3 byla přistavena do ŽOS Česká Třebová k vykonání hlavní opravy po zahoření. Měla kuriozní okolnost požáru - v prvních dnech el. provozu z Brna do Vyškova na ni v Holubicích spadl trolejový drát. Zkratové proudy následně způsobily požár, stalo se tak na samém začátku července 1995 ( info - Leoš Tomančák, k-report.net ).
Autor:
Pavel Stejskal
Datum:
29.03.1996
Místo:
Lanškroun
Autor:
Pavel Stejskal
Datum:
18.06.1996
Místo:
Nymburk město
Spěšninový vlak Rn 54512 s lokomotivou 163.100-1 ve stanici Nymburk město.
Autor:
Pavel Stejskal
Datum:
17.08.1996
Místo:
Kolín
Spěšninová "raketa" Rn 53510 s lokomotivami 181.116-5 a čerstvě "podílnovou" 163.026-8 byla zachycena při odjezdu ze stanice Kolín.
Autor:
Pavel Stejskal
Datum:
27.09.1996
Místo:
Choceň
Manipulační vlak z Chocně dopravuje spěšninový kurz do Litomyšle, v čele vidíme "hektora" 720.084-3.
Autor:
Pavel Stejskal
Datum:
28.09.1996
Místo:
Český Brod
Zamračená 751.168-6 na přípřeži stroji 163.038-3 s vlakem Rn 54512 (spěšninová raketa), byla v rámci napěťové výluky zachycena autorem u stanice Český Brod.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 11. 12. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací