Autor:
Miroslav Boška
Datum:
08.09.1999
Místo:
Hostašovice
Lokomotiva 750.195-0 brzdí v čele osobního vlaku č. 3113 do žst. Hostašovice. Na bočnici tohoto "brejlovce" vidíme znatelnou korunku, která značí příslušnost k domovskému depu ve Valašském Meziříčí.
Autor:
Miroslav Boška
Datum:
10.04.2000
Místo:
Kladno
U kladenského depa odpočívala místní stálice - "malý hektor" 720.053-8 a společně s ním i "berty" 751.092-8+751.066-2.
Autor:
Miroslav Boška
Datum:
24.05.2001
Místo:
Depo Valašské Meziříčí
"Brejlovec" 750.042-4 čekal v domovském depu ve Valašském Meziříčí na další nasazení. Lokomotiva byla známa svým šikmým výstražným pruhem, který měly již jen její dvě kolegyně 750.119-0 a 750.121-6, ovšem každá byla lehce rozdílná.
Autor:
Miroslav Boška
Datum:
24.05.2001
Místo:
Depo Valašské Meziříčí
Před okny strojmistrů byl v depu ve Valašském Meziříčí odstaven domácí "brejlovec" 750.156-2.
Autor:
Miroslav Boška
Datum:
15.11.2002
Místo:
Depo Brno-Maloměřice
V depu Brno-Maloměřice před dalšími výkony odpočíval "velký hektor" 721.198-0.
Autor:
Miroslav Boška
Datum:
30.05.2010
Místo:
Nymburk hl.n.
Dne 30. května 2010 byla lokomotiva 163.035-9 nasazena i na vozbu rychlíku 958, s kterým byla zaznamenána při zastavení na nymburském hlavním nádraží.
Autor:
Miroslav Boška
Datum:
28.09.2011
Místo:
Nymburk hl.n.
S vlakem NEx 45302 projížděla Nymburkem ústecká "uhelka" 122.032-6.
Autor:
Miroslav Boška
Datum:
11.11.2017
Místo:
Pirna
Na nádraží v Pirně byl zvěčněn mezinárodní vlak EC 378 a v jeho čele byl pražský "bastard" 371.003-5
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 27. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací