Autor: Martin Varga

Autor: Martin Varga
Datum: 21.08.1995
Místo: Polička

V domovském depu v Poličce byl pořízen snímek torza motorového vozu 810.061-5  Dne 24.6.1995 byl aktérem nechvalně proslulé nehody u obce Krouna, jejíž příčinou bylo ujetí nezajištěných plně naložených železničních vagónů během posunu ze stanice Čachnov. Na klesání nabraly tři plně naložené vagóny se železným šrotem a se dřevem (opracované kmeny pokácených stromů) rychlost až 100 km/h a čelně se střetly se zmíněným motorovým vozem.

Autor: Martin Varga
Datum: 26.11.1995
Místo: Polička

K setkání dvou "osmsetdesítek" 810.238-6 a 810.056-2 došlo dne 26.11.1995 v Poličce.

Autor: Martin Varga
Datum: 22.12.1995
Místo: Brno-Chrlice

Rychlík R 933 byl dne 22.12.1995 zachycen nedaleko Chrlic a v jeho čele byla šumperská "berta" 749.245-7.

Autor: Martin Varga
Datum: 14.01.1996
Místo: Holkov

Zimní krajinou u Holkova uhání nákladní vlak vedený budějovickou "bardotkou" 751.183-5.

Autor: Martin Varga
Datum: 27.01.1996
Místo: Brno hl.n.

U šestého nástupiště brněnského hlavního nádraží se k dojezdu chystá osobní vlak MOs 14506, který měl v čele hned tři heršpické "dvaašedesátky" 830.207-7+830.108-7+830.098-0.

Nové!
Autor: Martin Varga
Datum: 03.02.1996
Místo: Znojmo

Před halou znojemského depa postával "pilštyk" 735.157-0 a neprovozní "dvaašedesátka" 830.084-0, která čekala na přistavení do dílenské opravy.

Autor: Martin Varga
Datum: 24.02.1996
Místo: Zábřeh na Moravě

Dne 24.2.1996 byl na staničním posunu v Zábřehu na Moravě nasazen "jedničkový čmelák" 771.135-1.

Autor: Martin Varga
Datum: 18.04.1996
Místo: Střelice

"Brejlovec" 753.021-5 se rozjíždí ze stanice Střelice s osobním vlakem Os 14516, na konci vlaku je ještě řazen motorový vůz řady 830 s vozem Bnp.