Autor: Martin Varga

Autor: Martin Varga
Datum: 04.03.1999
Místo: Čebín

Letohradský stroj 742.259-5 byl na přelomu milénia často nasazován na vozbu měřícího vozu pro železniční svršek. Na snímku je zobrazen mezi Čebínem a Kuřimí.

Autor: Martin Varga
Datum: 04.07.1999
Místo: Moravská Nová Ves

Při Lv jízdě zastavil v Moravské Nové Vsi břeclavský "čmelák" 771.162-5. S největší pravděpodobností se jednalo už i o výkon spojený s "koridorizací Ferdinandky", kdy právě lokomotivy řad 770 a 771 často zajišťovaly přetahy kvůli výlukám.

Autor: Martin Varga
Datum: 13.11.1999
Místo: Chomutov

Noční snímek motorového vozu 810.145-3 byl pořízen dne 13.11.1999 v Chomutově.

Autor: Martin Varga
Datum: 17.12.1999
Místo: Kounov

V zastávce s nákladištěm Kounov zastavuje osobní vlak MOs 6708 vedený motorovým vozem 810.218-8, který byl v roce 2009 byl rekonstruován v šumperském PARSu na "regionovu" 814.088-1.

Autor: Martin Varga
Datum: 26.12.1999
Místo: Budišov nad Budišovkou

Do Budišova nad Budišovokou dorazil osobní vlak ze Suchdola nad Odrou, který byl veden "motorem" 810.068-7.

Autor: Martin Varga
Datum: 01.04.2000
Místo: Žacléř

V koncové dopravně v Žacléři byl zdokumentován trutnovský "orchestrion" 810.182-6, který byl nasazen na vlaku MOs 25415.

Autor: Martin Varga
Datum: 03.05.2000
Místo: Chlumčany u Loun

"Orchestrion" 810.529-8 byl zachycen dne 3.5.2000 při vedení osobního vlaku Os 9705 (Most-Kralupy nad Vltavou) nedaleko Chlumčan u Loun.

Autor: Martin Varga
Datum: 08.05.2000
Místo: Dobříčany

U zastávky Dobříčany byl dne 5.8.2000 pořízen snímek motorového vozu 810.561-1 nasazeného na osobním vlaku Os 9861 (Chomutov-Lužná u Rak.). Daný úsek trati je dnes již jen jednokolejný.