Autor:
Martin Varga
Datum:
04.03.1999
Místo:
Čebín
Letohradský stroj 742.259-5 byl na přelomu milénia často nasazován na vozbu měřícího vozu pro železniční svršek. Na snímku je zobrazen mezi Čebínem a Kuřimí.
Autor:
Martin Varga
Datum:
04.07.1999
Místo:
Moravská Nová Ves
Při Lv jízdě zastavil v Moravské Nové Vsi břeclavský "čmelák" 771.162-5. S největší pravděpodobností se jednalo už i o výkon spojený s "koridorizací Ferdinandky", kdy právě lokomotivy řad 770 a 771 často zajišťovaly přetahy kvůli výlukám.
Autor:
Martin Varga
Datum:
13.11.1999
Místo:
Chomutov
Noční snímek motorového vozu 810.145-3 byl pořízen dne 13.11.1999 v Chomutově.
Autor:
Martin Varga
Datum:
17.12.1999
Místo:
Kounov
V zastávce s nákladištěm Kounov zastavuje osobní vlak MOs 6708 vedený motorovým vozem 810.218-8, který byl v roce 2009 byl rekonstruován v šumperském PARSu na "regionovu" 814.088-1.
Autor:
Martin Varga
Datum:
26.12.1999
Místo:
Budišov nad Budišovkou
Do Budišova nad Budišovokou dorazil osobní vlak ze Suchdola nad Odrou, který byl veden "motorem" 810.068-7.
Autor:
Martin Varga
Datum:
01.04.2000
Místo:
Žacléř
V koncové dopravně v Žacléři byl zdokumentován trutnovský "orchestrion" 810.182-6, který byl nasazen na vlaku MOs 25415.
Autor:
Martin Varga
Datum:
03.05.2000
Místo:
Chlumčany u Loun
"Orchestrion" 810.529-8 byl zachycen dne 3.5.2000 při vedení osobního vlaku Os 9705 (Most-Kralupy nad Vltavou) nedaleko Chlumčan u Loun.
Autor:
Martin Varga
Datum:
08.05.2000
Místo:
Dobříčany
U zastávky Dobříčany byl dne 5.8.2000 pořízen snímek motorového vozu 810.561-1 nasazeného na osobním vlaku Os 9861 (Chomutov-Lužná u Rak.). Daný úsek trati je dnes již jen jednokolejný.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2025
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 15. 3. 2025
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací