Autor:
Martin Varga
Datum:
28.06.1997
Místo:
Krásný Brod
Zastávku Krásný Brod opouští 810.650-2 v čele osobního vlaku MOs 8652.
Autor:
Martin Varga
Datum:
23.08.1997
Místo:
Zlonice
Do Zlonic se blížil osobní vlak MOs 9707 vedený lounskou 810.147-9.
Autor:
Martin Varga
Datum:
30.08.1997
Místo:
Rybník
Lokomotivní vlak v podobě třech budějovických "čmeláků" 771.099-9+771.132-8+770.008-8 byl na konci srpna roku 1997 zvěčněn v traťovém úseku Rybník-Pšenice.
Autor:
Martin Varga
Datum:
31.08.1997
Místo:
Depo Kralupy nad Vltavou
Kralupské lokomotivy 751.139-7+725.030-1 čekají v domovském depu na další nasazení v nákladní dopravě.
Autor:
Martin Varga
Datum:
13.09.1997
Místo:
Radonice u Kadaně
V dopravně Radonice u Kadaně byl k odjezdu nachystán osobní vlak MOs 25524 v podobě sólo motorového vozu 810.653-6.
Autor:
Martin Varga
Datum:
13.09.1997
Místo:
Libčeves
Obraz zoufalého stavu lokálek 90. let 20. století. Nevábně vypadající 810.588-4 zastavila jako osobní vlak MOs 25607 ve značně zarostlé a neudržované dopravně v Libčevsi.
Autor:
Martin Varga
Datum:
19.09.1997
Místo:
Troubsko
830 098, Postrk MOS 14503, Troubsko, 19.09.1997
Autor:
Martin Varga
Datum:
08.10.1997
Místo:
Bruntál
Malebnou podzimní krajinou mezi Miloticemi nad Opavou a Bruntálem projížděl s nákladním vlakem krnovský "brejlovec" 753.375-5. Toho času již sloužící na moravských tratích 20 let, ovšem již následující jaro ho čekal přesun do chomutovského depa, kde jeho provozní kariéra byla ukončena.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 8. 12. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací