Autor: Martin Varga

Autor: Martin Varga
Datum: 28.06.1997
Místo: Krásný Brod

Zastávku Krásný Brod opouští 810.650-2 v čele osobního vlaku MOs 8652.

Autor: Martin Varga
Datum: 23.08.1997
Místo: Zlonice

Do Zlonic se blížil osobní vlak MOs 9707 vedený lounskou 810.147-9.

Autor: Martin Varga
Datum: 30.08.1997
Místo: Rybník

Lokomotivní vlak v podobě třech budějovických "čmeláků" 771.099-9+771.132-8+770.008-8 byl na konci srpna roku 1997 zvěčněn v traťovém úseku Rybník-Pšenice.

Autor: Martin Varga
Datum: 31.08.1997
Místo: Depo Kralupy nad Vltavou

Kralupské lokomotivy 751.139-7+725.030-1 čekají v domovském depu na další nasazení v nákladní dopravě.

Autor: Martin Varga
Datum: 13.09.1997
Místo: Radonice u Kadaně

V dopravně Radonice u Kadaně byl k odjezdu nachystán osobní vlak MOs 25524 v podobě sólo motorového vozu 810.653-6.

Autor: Martin Varga
Datum: 13.09.1997
Místo: Libčeves

Obraz zoufalého stavu lokálek 90. let 20. století. Nevábně vypadající 810.588-4 zastavila jako osobní vlak MOs 25607 ve značně zarostlé a neudržované dopravně v Libčevsi.

Autor: Martin Varga
Datum: 19.09.1997
Místo: Troubsko

830 098, Postrk MOS 14503, Troubsko, 19.09.1997

Autor: Martin Varga
Datum: 08.10.1997
Místo: Bruntál

Malebnou podzimní krajinou mezi Miloticemi nad Opavou a Bruntálem projížděl s nákladním vlakem krnovský "brejlovec" 753.375-5. Toho času již sloužící na moravských tratích 20 let, ovšem již následující jaro ho čekal přesun do chomutovského depa, kde jeho provozní kariéra byla ukončena.