Autor: Martin Varga

Autor: Martin Varga
Datum: 16.04.1997
Místo: Želetice

Malebnou krajinou u Želetic projížděl motorový vůz 810.185-9 při nasazení na osobním vlaku MOs 14403. Pravidelná osobní doprava byla na trati Čejč-Ždánice ukončena dne 22.5.1998.

Autor: Martin Varga
Datum: 01.05.1997
Místo: Prostějov místní n.

Na točně prostějovského depa zapózovala lokomotiva 721.206-1. Po 32 letech služby od výroby stále patřil pod depo Brno dolní.

Autor: Martin Varga
Datum: 05.05.1997
Místo: Číčenice

Značně omšelá lokomotiva 751.236-1 byla dne 5.5.1997 nasazena na manipulačním vlaku Mn 88860, její snímek byl pořízen v žst. Číčenice.

Autor: Martin Varga
Datum: 06.05.1997
Místo: Volary

Před remízou ve Volarech odpočíval motorový vůz 810.510-8.

Autor: Martin Varga
Datum: 14.06.1997
Místo: Třebíč

V čele manipulačního vlaku Mn 84789 zapózovala v Třebíči "zamračená" 751.105-8.

Autor: Martin Varga
Datum: 14.06.1997
Místo: Třebíč

Brněnský "pilštyk" 735.100-0 opouští Třebíč v čele spěšného vlaku Sp 1660.

Autor: Martin Varga
Datum: 28.06.1997
Místo: Medzilaborce

V poklidné atmosféře stanice Medzilaborce byl vyfocen osobní vlak vedený obligátním motorovým vozem 810.006-7. Dodán k ČSD byl v roce 1975, za sebou tak v době pořízení snímku měl 22 let provozu a před sebou rekonstrukci na motorový vůz 812.034-7.

Autor: Martin Varga
Datum: 28.06.1997
Místo: Krásný Brod

K zastávce Krásný Brod se blížíl osobní vlak v čele s 810.380-6.