Autor:
Martin Varga
Datum:
16.04.1997
Místo:
Želetice
Malebnou krajinou u Želetic projížděl motorový vůz 810.185-9 při nasazení na osobním vlaku MOs 14403. Pravidelná osobní doprava byla na trati Čejč-Ždánice ukončena dne 22.5.1998.
Autor:
Martin Varga
Datum:
01.05.1997
Místo:
Prostějov místní n.
Na točně prostějovského depa zapózovala lokomotiva 721.206-1. Po 32 letech služby od výroby stále patřil pod depo Brno dolní.
Autor:
Martin Varga
Datum:
05.05.1997
Místo:
Číčenice
Značně omšelá lokomotiva 751.236-1 byla dne 5.5.1997 nasazena na manipulačním vlaku Mn 88860, její snímek byl pořízen v žst. Číčenice.
Autor:
Martin Varga
Datum:
06.05.1997
Místo:
Volary
Před remízou ve Volarech odpočíval motorový vůz 810.510-8.
Autor:
Martin Varga
Datum:
14.06.1997
Místo:
Třebíč
V čele manipulačního vlaku Mn 84789 zapózovala v Třebíči "zamračená" 751.105-8.
Autor:
Martin Varga
Datum:
14.06.1997
Místo:
Třebíč
Brněnský "pilštyk" 735.100-0 opouští Třebíč v čele spěšného vlaku Sp 1660.
Autor:
Martin Varga
Datum:
28.06.1997
Místo:
Medzilaborce
V poklidné atmosféře stanice Medzilaborce byl vyfocen osobní vlak vedený obligátním motorovým vozem 810.006-7. Dodán k ČSD byl v roce 1975, za sebou tak v době pořízení snímku měl 22 let provozu a před sebou rekonstrukci na motorový vůz 812.034-7.
Autor:
Martin Varga
Datum:
28.06.1997
Místo:
Krásný Brod
K zastávce Krásný Brod se blížíl osobní vlak v čele s 810.380-6.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2025
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 15. 3. 2025
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací