Autor:
Martin Varga
Datum:
06.05.1997
Místo:
Volary
Před remízou ve Volarech odpočíval motorový vůz 810.510-8.
Autor:
Martin Varga
Datum:
14.06.1997
Místo:
Třebíč
V čele manipulačního vlaku Mn 84789 zapózovala v Třebíči "zamračená" 751.105-8.
Autor:
Martin Varga
Datum:
14.06.1997
Místo:
Třebíč
Brněnský "pilštyk" 735.100-0 opouští Třebíč v čele spěšného vlaku Sp 1660.
Autor:
Martin Varga
Datum:
28.06.1997
Místo:
Krásný Brod
K zastávce Krásný Brod se blížíl osobní vlak v čele s 810.380-6.
Autor:
Martin Varga
Datum:
28.06.1997
Místo:
Krásný Brod
Zastávku Krásný Brod opouští 810.650-2 v čele osobního vlaku MOs 8652.
Autor:
Martin Varga
Datum:
23.08.1997
Místo:
Zlonice
Do Zlonic se blížil osobní vlak MOs 9707 vedený lounskou 810.147-9.
Autor:
Martin Varga
Datum:
30.08.1997
Místo:
Rybník
Lokomotivní vlak v podobě třech budějovických "čmeláků" 771.099-9+771.132-8+770.008-8 byl na konci srpna roku 1997 zvěčněn v traťovém úseku Rybník-Pšenice.
Autor:
Martin Varga
Datum:
31.08.1997
Místo:
Depo Kralupy nad Vltavou
Kralupské lokomotivy 751.139-7+725.030-1 čekají v domovském depu na další nasazení v nákladní dopravě.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 22. 7. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací