Autor:
Martin Varga
Datum:
08.03.1997
Místo:
Horní Lipová
Na postrku rychlíku R 905 byla v Horní Lipové zachycena šumperská "berta" 751.119-9, která pomáhala vlakové lokomotivě do stoupání od Hanušovic po Ramzovou.
Autor:
Martin Varga
Datum:
08.03.1997
Místo:
Lipová Lázně
Do stanice Lipová Lázně přijíždí od Jeseníka rychlík R 958, na kterém byla dne 8.3.1997 nasazena hradecká vzorně udržovaná "čtyřka" 754.078-4.
Autor:
Martin Varga
Datum:
14.03.1997
Místo:
Moravské Bránice
Moravské Bránice opouští heršpická 830.098-0 v čele osobního vlaku MOs 24514.
Autor:
Martin Varga
Datum:
26.03.1997
Místo:
Brno hl.n.
Na brněnském hlavním nádraží se k odjezdu chystá osobní vlak 14504, v jehož čele byla vzorně udržovaná "nulka" 750.022-6.
Autor:
Martin Varga
Datum:
29.03.1997
Místo:
Brno-Slatina
Veselské "kvatro" 842.033-3 bylo vyfoceno s osobním vlakem MOs 4114 při výjezdu ze stanice Brno-Slatina.
Autor:
Martin Varga
Datum:
14.04.1997
Místo:
Šatov
Mezi Znojmem a Šatovem si s lehkou zátěží v podobě jednoho vozu řady Bix pohrával břeclavský "pilštyk" 735.157-0.
Autor:
Martin Varga
Datum:
16.04.1997
Místo:
Dambořice
Mezi Dambořicemi a Klobouky u Brna byl zvěčně motorový vůz 810.185-9 při nasazení na osobní vlak MOs 14403. Pravidelná osobní doprava byla na trati Čejč-Ždánice ukončena dne 22.5.1998.
Autor:
Martin Varga
Datum:
05.05.1997
Místo:
Číčenice
Značně omšelá lokomotiva 751.236-1 byla dne 5.5.1997 nasazena na manipulačním vlaku Mn 88860, její snímek byl pořízen v žst. Číčenice.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 22. 7. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací