Autor: Martin Varga

Autor: Martin Varga
Datum: 17.12.1996
Místo: Blatno u Jesenice

Slušně vytížený "šoupák" Mn 86711 byl zdokumentován ve stanici Blatno u Jesenice a v jeho čele byla lounská "trojka" 753.390-4.

Autor: Martin Varga
Datum: 25.01.1997
Místo: Hradec nad Svitavou

Osobní vlak Os 4703 (Česká Třebová-Brno hl.n.) byl vyfocen mezi zastávkami Svitavy-Lány a Hradec nad Svitavou, v jeho čele byla dvojice brněnských "brejlovců" 750.175-2+754.021-4.

Autor: Martin Varga
Datum: 25.01.1997
Místo: Svitavy-Lány

Oddílové návěstidlo Hr. Svitavy-Lány právě minul manipulák v čele se čmelákem 771.151-8.

Autor: Martin Varga
Datum: 10.02.1997
Místo: Brno-Slatina

Maloměřický "čmelák" 770.017-2 byl dne 10.2.1997 vyfocen před stanicí Brno-Slatina a to v čele řádně vytíženého vlaku Mn 84506.

Autor: Martin Varga
Datum: 17.02.1997
Místo: Novosedly

Břeclavský "čmelák" 771.068-4 přijíždí do Novosedel s "průběžákem" v relaci Břeclav-Znojmo.

Autor: Martin Varga
Datum: 21.02.1997
Místo: Hrušovany nad Jevišovkou

Břeclavské "kvadro" 842.001-0 zastavilo dne 21.2.1997 s osobním vlakem v Hrušovanech nad Jevišovkou. Vyčkával zde na něj tehdy i přípoj do Hevlína.

Autor: Martin Varga
Datum: 28.02.1997
Místo: Blansko

Rekunstruovanou stanici v Blansku opouští brněnský "pilštyk" 735.235-4, který byl dne 28.2.1997 nasazen na osobním vlaku Os 4709.

Autor: Martin Varga
Datum: 02.03.1997
Místo: Olešná na Moravě

Fotogenickým úsekem mezi zastávkami Olešná na Moravě a Rovné-Divišov projíždělo "kvatro" 842.020-0 v čele osobního vlaku MOs 14907.