Autor: Martin Varga

Autor: Martin Varga
Datum: 27.01.1996
Místo: Brno hl.n.

U šestého nástupiště brněnského hlavního nádraží se k dojezdu chystá osobní vlak MOs 14506, který měl v čele hned tři heršpické "dvaašedesátky" 830.207-7+830.108-7+830.098-0.

Autor: Martin Varga
Datum: 03.02.1996
Místo: Znojmo

Před halou znojemského depa postával "pilštyk" 735.157-0 a neprovozní "dvaašedesátka" 830.084-0, která čekala na přistavení do dílenské opravy.

Autor: Martin Varga
Datum: 05.02.1996
Místo: Brno-Slatina

Do Slatiny se blíží osobní vlak Os 4131, v jehož čele přímo září novým lakem brněnská lokomotiva 754.046-1.

Autor: Martin Varga
Datum: 24.02.1996
Místo: Zábřeh na Moravě

Dne 24.2.1996 byl na staničním posunu v Zábřehu na Moravě nasazen "jedničkový čmelák" 771.135-1.

Autor: Martin Varga
Datum: 18.04.1996
Místo: Střelice

"Brejlovec" 753.021-5 se rozjíždí ze stanice Střelice s osobním vlakem Os 14516, na konci vlaku je ještě řazen motorový vůz řady 830 s vozem Bnp. 

Autor: Martin Varga
Datum: 18.04.1996
Místo: Střelice

Okolo legendárních mechanických návěstidel ve Střelicích projíděla jihlavská "bardotka" 749.243-2 s osobním vlakem 4814.

Autor: Martin Varga
Datum: 20.04.1996
Místo: Omlenice

"Orchestrion" 810.226-1 přijíždí do Omlenic v čele osobního vlaku MOs 28205.

Autor: Martin Varga
Datum: 27.04.1996
Místo: Rybník

Mezi Horním Dvořištěm a Rybníkem byl vyfocen osobní vlak MOs 28206 vedený budějovickým "motorem" 810.572-8.