Autor:
Martin Nesrsta
Datum:
23.09.2006
Místo:
Depo Ostrava
V ostravském depu čeká na nasazení "brejlovec" 754.021-4. Tou dobou se nejednalo jen o vozbu osobních vlaků, ale také nákladních v okolí Ostravy, Otrokovic a Kroměříže.
Autor:
Martin Nesrsta
Datum:
23.09.2006
Místo:
Depo Ostrava
Na okraji ostravského depa odpočíval místní "brejlovec" 754.081-8.
Autor:
Martin Nesrsta
Datum:
23.09.2006
Místo:
Depo Ostrava
Na okraji ostravského depa byl odstaven vrak lokomotivy 770.046-1.
Autor:
Martin Nesrsta
Datum:
23.09.2006
Místo:
Depo Ostrava
Ve svém domovském depu v Ostravě čekala na další nasazení "dvojka" 742.331-2.
Autor:
Martin Nesrsta
Datum:
10.10.2006
Místo:
Valašské Meziříčí
"Šestikolák" 181.081-1 byl odstaven ve Valašském Meziříčí před vraty lakovny a čekal na přistavení k provedení nového nátěru.
Autor:
Martin Nesrsta
Datum:
27.10.2006
Místo:
Skašov
Za krásného podzimního dne si ostravská "berta" 751.151-2 jela na vlečku Skašov pro ucelenou soupravu loženou štěrkopískem určeným do Polanky nad Odrou. Na pluzích lokomotivy byly namalovány písmena "K", které měly značit "sypáky" určené k nakládce na místní vlečce a tamní malíř tak poznamenal i lokomotivu v domnění, že zde bude stabilně, to se ovšem samozřejmě nestalo a tak zmíněná "káčka" zůstaly na lok. až do konce jejího provozního života.
Autor:
Martin Nesrsta
Datum:
04.11.2006
Místo:
Osíčko
Lokomotivy 740.694-5 (tou dobou pronajata dopravci Unipetrol ) + 740.726-5 dovezly do Osíčka ložené cisterny a čekají ve stanici na jejich vyložení na vlečce Čepra Loukov.
Autor:
Martin Nesrsta
Datum:
17.11.2006
Místo:
Valašské Meziříčí
Nejen v lakovně ve Valašském Meziříčí dostávají lokomotivy nové "kabátky". Snímek ukazuje rozpracovanou lokomotivu 181.078-7, která byla ve fázi broušení a kitování, před nástřikem laku.