Autor:
Martin Nesrsta
Datum:
01.09.2006
Místo:
Depo Česká Třebová
Již jen zubožené torzo 751.108-2 čekalo v České Třebové na definitivní zářez autogenů.
Autor:
Martin Nesrsta
Datum:
01.09.2006
Místo:
Depo Česká Třebová
Bývalá meziměstská perla 750.292-5 čeká v depu Česká Třebová na lepší zítřky, které skutečně nastaly a lokomotiva byla rekonstruována na 753.757-4 ( ČD Cargo ).
Autor:
Martin Nesrsta
Datum:
01.09.2006
Místo:
Depo Česká Třebová
"Čmelák" 771.030-4 byl odstaven na "železničním hřbitově" v České Třebové.
Autor:
Martin Nesrsta
Datum:
01.09.2006
Místo:
Depo Česká Třebová
Na odstavných kolejích depa v České Třebová byla odstavena čtveřice "čmeláků", které dominoval vzhledově zachovalý stroj 771.024-7. Později došlo k jejich přetažení do Metalšrotu Tlumačov, kde byli sešrotováni.
Autor:
Martin Nesrsta
Datum:
01.09.2006
Místo:
Depo Česká Třebová
V depu Česká Třebová postával v čele zrušených lokomotiv ex-rakovnický "velký hektor" 721.168-3.
Autor:
Martin Nesrsta
Datum:
01.09.2006
Místo:
Česká Třebová
Za depem v České Třebové byl vyfocen "brejlovec" 753.100-7, který po zrušení sloužil jako zdroj náhradních dílů ve Valašském Meziříčí a následně byl převezen na sešrotování.
Autor:
Martin Nesrsta
Datum:
23.09.2006
Místo:
Depo Ostrava
Před vraty ostravského depa čekala na další nasazení místní "dvojka" 742.007-8.
Autor:
Martin Nesrsta
Datum:
23.09.2006
Místo:
Depo Ostrava
"Žehlička" 111.014-7 byla zachycena v prostoru depa v Ostravě. Tady dlouhou dobu čekala na dokončení své opravy po nehodě, které se již nedočkala. Pro nadbytečnost skončila ve šrotu.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 11. 12. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací