Autor:
Martin Nesrsta
Datum:
29.10.2012
Místo:
Kroměříž
810.394 čeká v kroměřížském depu na vyjetí do stanice.
Autor:
Martin Nesrsta
Datum:
26.01.2013
Místo:
Holešov
Brněnská "legenda" 754.023-0 stoupá se spěšným vlakem 1643 za Holešovem ku zastávce v Dobroticích.
Autor:
Martin Nesrsta
Datum:
13.02.2013
Místo:
Všetuly
Takřka v "sibiřském" počasí u Všetul projížděl osobní vlak 3917 na jehož postrku byl motorový vůz 810.181-8, v čele byla kroměřížská stálice 810.173-5.
Autor:
Martin Nesrsta
Datum:
23.02.2013
Místo:
Dobrotice
Brněnský "brejlovec" 754.023-0 burácí na stoupání za Dobroticemi v čele sobotního "spěšňáku".
Autor:
Martin Nesrsta
Datum:
04.04.2013
Místo:
Dobrotice
Na značném stoupání u Dobrotic řádně tlačí motorový vůz 810.664-3 na postrku osobního vlaku 3917.
Autor:
Martin Nesrsta
Datum:
06.04.2013
Místo:
Budišov nad Budišovkou
Suchdolský "motor" 810.052-1 se chystá v Budišově nad Budišvokou na odjezd jako osobní vlak 13307.
Autor:
Martin Nesrsta
Datum:
12.04.2013
Místo:
Přerov
Na přerovském pravém přednádraží je nachystán k další jízdě nákladní vlak s ostravským "esem" 363.004-3.
Autor:
Martin Nesrsta
Datum:
23.04.2013
Místo:
Tlumačov
V areálu Metalšrotu Tlumačov postával místní omšelý "buchar" 740.775-2. Ten byl pod označením T448.0775 vyroben v ČKD Praha v roce 1983, kdy obdržel výrobní číslo 12232 a v samém závěru toho roku, k datu 29.12. byl předán podniku Kovošrot Brno, závod Tlumačov.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 11. 12. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací