Autor:
Martin Nesrsta
Datum:
07.11.2008
Místo:
Mikulov na Moravě
Lokomotiva 742.501-0 se mezi dny 7. a 8.11.2008 postarala o přepravu lokomotiv 742.627-3 a 742.616-6 z deponie v Hrušovanech nad Jevišovkou na zprovoznění do krnovského Olpasu.
Autor:
Martin Nesrsta
Datum:
15.11.2008
Místo:
Holešov
Brněnský "brejlovec" 750.143-0 dorazil se spěšným vlakem 1643 do Holešova a čeká na vykřižování s protijedoucím osobním vlakem.
Autor:
Martin Nesrsta
Datum:
28.11.2008
Místo:
Hulín
Do Hulína přijíždí osobní vlak 3911, na jehož postrku byla nejmladší "osmsetdesítka" 810.678-3, náležící do stavu depa ve Valašském Meziříčí. Devítivozové "ropovody" zde byly v dané době běžnou součástí cestování na trati č. 303.
Autor:
Martin Nesrsta
Datum:
21.12.2008
Místo:
Holešov
V Holešově zastavil nedělní posilový rychlík 1444 ( Ostrava hl.n.-Brno hl.n.) a v jeho čele byla toho dne nasazena 754.022-2.
Autor:
Martin Nesrsta
Datum:
27.02.2009
Místo:
Holešov
"Buchar" 742.329-6 byl vyfocen během posunu v Holešově.
Autor:
Martin Nesrsta
Datum:
13.03.2009
Místo:
Holešov
742.162-1 poskládala v Holešově zátěž vlaku Mn 81050 a čeká na odjezd do Hulína.
Autor:
Martin Nesrsta
Datum:
16.03.2009
Místo:
Opava západ
720.039-7 asistovala ve stanici Opava západ při vykládání historické tramvaje, která byla vystavena v Ostravě na Černé louce.
Autor:
Martin Nesrsta
Datum:
30.03.2009
Místo:
Hulín
Hulínem projížděl cisternový nákladní vlak a v čele byla dvojice lokomotiv ř. 742 společnosti ODOS, snímku tak vévodí stroj 742.538-2.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 6. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací