Autor: Marek Štěpánek

Autor: Marek Štěpánek
Datum: 03.10.2002
Místo: Kralice nad Oslavou

Za stanice Kralice nad Oslavou odjíždí osobní vlak 4809 v čele s "brejlovcem" 750.250-3, kterému na postrku pomáhal stroj 750.103-4.

Autor: Marek Štěpánek
Datum: 24.10.2002
Místo: Dlouhá Třebová

Přes Dlouhou Třebovou provážel "šestikolák" 181.010-0 svůj nákladní vlak.

Autor: Marek Štěpánek
Datum: 11.07.2003
Místo: Benešov u Prahy

Ještě původní vzhled lokomotivy 363.129-8 před opravou vidíme na snímku z Benešova u Prahy, kam dorazil vlak Pn 44035. Lokomotiva v té době sloužila převážně v nákladní dopravě a nasazovalo jí DKV České Budějovice.

Autor: Marek Štěpánek
Datum: 15.07.2003
Místo: Lipník nad Bečvou

Ucelený nákladní vlak v čele s esem 363.030-8 zachytil autor u Lipníka nad Bečvou.

Autor: Marek Štěpánek
Datum: 17.10.2003
Místo: Vyšší Brod klášter

"Kapesní bobinka" 100.001-7 vyrobená roku 1956 jako první ze série 4 kusů v čele vlaku Os 20909 (Lipno nad Vltavou - Rybník) u stanice Vyšší Brod na podzim roku 2003.

Autor: Marek Štěpánek
Datum: 17.10.2003
Místo: Vyšší Brod klášter

Pracoviště ve stanici Vyšší Brod klášter je obsazeno "kapesní bobinou" 100.002-5, která vyčkává v říjnovém slunci na další výkon.

Autor: Marek Štěpánek
Datum: 17.10.2003
Místo: Vyšší Brod klášter

Ve Vyšším Brodě se v konvoji odstavených lokomotiv řady 113 blýskla i 113.004-6, čekající na svůj další výkon.

Autor: Marek Štěpánek
Datum: 17.10.2003
Místo: Rybník

Odstavenou "žehličku" 113.006-1 zvěčnil autor fotografie v jihočeské stanici Rybník. Lokomotiva odpočívá před svým dalším výkonem na osobních vlacích do Lipna nad Vltavou.