Autor: Jozef Gulík
Datum: 00.00.1983
Místo: Čata
"Pilštyk" T466.0113 bol v čele manipulačného vlaku zachytený v odbočnej stanici Čata.
Autor: Jozef Gulík
Datum: 09.01.1990
Místo: Čata
Zjavne nedávno "zgenerálkovaný" stroj 735.120-8 bol zvečnený pred výpravnou budovou železničnej stanice Čata.
Autor: Jozef Gulík
Datum: 19.08.1995
Místo: Česká Třebová
Z prevádzky odstavený "čmeliak" 771.089-0 čakal na naplnenie svojho osudu v depe Česká Třebová.
Autor: Jozef Gulík
Datum: 19.08.1995
Místo: Depo Česká Třebová
Udržovaný "čmeliak" 771.084-1 sa vyhrieval na slniečku pred rotundou depa Česká Třebová.
Autor: Jozef Gulík
Datum: 26.08.1995
Místo: Lučenec
Jedným z posledných lučeneckých "pilštykov" bol 735.121-6. Na snímke z augusta 1995 postáva v domovskom depe.
Autor: Jozef Gulík
Datum: 27.08.1995
Místo: Tisovec
V tisoveckom depe odpočívali rušne 735.061-4 a 735.050-7 (vľavo).
Autor: Jozef Gulík
Datum: 27.08.1995
Místo: Tisovec
V domovskom depe Tisovec postávali tunajšie "pilštyky" 735.050-7 a 735.061-4 (vľavo). "Pilštyky" v miestnej služobni zabezpečovali najmä vozbu Mn vlakov do Jesenského.
Autor: Jozef Gulík
Datum: 20.04.1996
Místo: Depo Žilina
Na točni domovského rušňového depa Žilina sa predstavuje "čmeliak" 771.191-4 v unifikovanom červenom nátere so širokým žltým pásom, v ktorom aj dojazdil.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2023
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 29. 11. 2023
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací