Autor: Josef Mandys

Autor: Josef Mandys
Datum: 05.06.1999
Místo: Depo Přerov

Nátěrově velmi pěkná "berta" 749.263-0 byla na snímek zachycena při psounu v Přerově. V pozadí byl pak stroj 731.031-1.

Autor: Josef Mandys
Datum: 05.06.1999
Místo: Přerov

V Přerově na 3. staničním posunu byla po mnoho let nasazena lokomotiva 721.216-0, která na snímku právě posunuje s patrovou jednotkou Bpjo.

Autor: Josef Mandys
Datum: 05.06.1999
Místo: Přerov

V Přerově byla dne 5.6.1999 vyfocena místní "pětasedma" 475.1142, za kterou byly přivěšeny dvě ostravské patrové jenotky řady Btjo.

Autor: Josef Mandys
Datum: 19.06.1999
Místo: Brno hl.n.

Veselské "kvatro" 842.032-5 posunuje na brněnském hlavním nádraží okolo domácího "brejlovce" 754.062-8.

Autor: Josef Mandys
Datum: 22.06.1999
Místo: Depo Chomutov

Dne 18. června 1999 kolem 18. hodiny došlo v žst. Karlovy Vary na dalovickém zhlaví ke střetu vjíždějícího Pn vlaku (vjezdová rychlost 40 km/h) se stojícím posunovým dílem. Pn vlak tvořila dvojice lokomotiv 753.280-7 + 753.241-9 a zátěž. Stojící posunový díl tvořila lokomotiva 750.161-2. Ke srážce došlo za výhybkou č. 1 v pokračování 1. traťové koleje. Snímek pochází z chomutovského depa, kde byla lokomotiva odstavena. (info: http://spz.logout.cz/novinky/novinky1.php?rok=99&mesic=6)

Autor: Josef Mandys
Datum: 22.06.1999
Místo: Depo Chomutov

Dne 18. června 1999 kolem 18. hodiny došlo v žst. Karlovy Vary na dalovickém zhlaví ke střetu vjíždějícího Pn vlaku (vjezdová rychlost 40 km/h) se stojícím posunovým dílem. Pn vlak tvořila dvojice lokomotiv 753.280 + 753.241 a zátěž. Stojící posunový díl tvořila lokomotiva 750.161. Ke srážce došlo za výhybkou č. 1 v pokračování 1. traťové koleje. Následkem srážky lokomotiva 753.280 vykolejila předním podvozkem a tlačila stroj 750.161 po dráze asi 80 m. Obě lokomotivy mají poškozen rám v oblasti čelníků a poškozena je též kabina strojvedoucího.

http://spz.logout.cz/novinky/novinky1.php?rok=1999&mesic=6 (text - Milan Procházka)

Tolik zprávě k nehodě, po které již zmíněnou 753.280-7 čekala jen šrotace a to v mosteckém depu. Sloužila tak na výkonech chomutovského depa více než 20 let, a to v osobní i nákladní dopravě.

Autor: Josef Mandys
Datum: 27.06.1999
Místo: Depo Česká Třebová

Snímek neprovozní lokomotivy 180.002-8 byl pořízen v domovském depu Čeká Třebová.

Autor: Josef Mandys
Datum: 01.07.1999
Místo: Beroun

"Dlouho poslední dodané plzeňské eso" 363.082-9 postává ve stanici Beroun a čeká na další výkon. Na snímku je ještě v původním stavu před dílenskou opravou a novým nátěrem.