Autor:
Josef Mandys
Datum:
29.07.1987
Místo:
Beroun
V Berouně je k odjezdu s osobním vlakem nachystána "dvaašedesátka" M262.0141, kterou čeká náročná cesta po "hrbaté" na pražský Smíchov.
Autor:
Josef Mandys
Datum:
29.07.1987
Místo:
Beroun
V Berouně byla dne 29.7.1987 zdokumentována lokomotiva T466.0202, která již měla na kabině nové označení 735.202-4.
Autor:
Josef Mandys
Datum:
10.08.1987
Místo:
Praha-Dejvice
V Praze-Dejvicích byla se soupravou osobního vlaku odstavena lokomotiva T478.3141.
Autor:
Josef Mandys
Datum:
11.08.1987
Místo:
Brno hl.n.
Už s dvojím označením na kabině ( 210.016-2 ) byla lokomotiva zdokumentována na brněnském hlavním nádraží v roli zálohy místní pošty.
Autor:
Josef Mandys
Datum:
13.08.1987
Místo:
Stochov
Chomutovský "kredenc" M262.0026 byl zvěčněn dne 13.8.1987 ve Stochově. Tou dobou za sebou měl již 37 let služby pro ČSD.
Autor:
Josef Mandys
Datum:
19.08.1987
Místo:
Žatec
V Žatci byla dne 19.8.1987 vyfocena plzeňská lokomotiva T478.3329. Tou dobou byla u ČSD v provozu již 11 let.
Autor:
Josef Mandys
Datum:
24.08.1987
Místo:
Kladno
Autor zastihl lokomotivu T679.1226 v Kladně v závěru letních prázdnin roku 1987.
Autor:
Josef Mandys
Datum:
25.08.1987
Místo:
Most
V Mostě společně s motorovým vozem 810.528-0 odpočívala "bobina" E499.1049.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 2. 10. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací