Autor: Jan Bořík
Datum: 20.04.2006
Místo: Plzeň hl.n.
Mimořádně po 2. koleji vyrážel z Plzně dopolední vlak Os 7805 (Plzeň hl.n. - Beroun). V čele vidíme plzeňskou, dobře udržovanou lokomotivu 363.076-1.
Autor: Jan Bořík
Datum: 21.04.2006
Místo: Plzeň-Koterov
Do stanice Plzeň-Koterov vidíme vjíždět plzeňskou "plechovku" 242.220-2, která se ten den vydala s rychlíkem číslo 661 do Českých Budějovic.
Autor: Jan Bořík
Datum: 04.05.2006
Místo: vlečková sieť Škoda Plzeň
„Hektor” 720.523-0 (T435.0523) sune vozy ložené šrotem do haly hutí plzeňské "Škodovky".
Autor: Jan Bořík
Datum: 22.05.2006
Místo: Vochov
Plzeňské "rychlíkové" eso 363.045-6 v čele vlaku R 353 (Frankfurt(M) Hbf 23.38, Nürnberg Hbf 2.05-2.24, Cheb 4.35-5.04, Plzeň hl.n. 6.38-6.43, Praha hl.n. 8.15), který jezdil ve složení až dvanáct vozů, zdokumentoval časně z rána autor u zastávky ve Vochově.
Autor: Jan Bořík
Datum: 02.06.2006
Místo: Plzeň-Doubravka
Reklamní lokomotiva 363.078-7 propagující Český olympijský tým, přesněji naše sportovce na zimních olympijských hrách v roce 2006 v italském Turíně. Na počátku srpna roku 2005 byla převezena do olomoucké lakovny DPOV Přerov. Tam byla nalakovaná a počátkem září téhož roku se vracela zpátky do domovského DKV. Na snímku z června roku 2006 ji vidíme v čele vlaku Pn 64800 nedaleko Plzně - Bukovce.
Autor: Jan Bořík
Datum: 09.06.2006
Místo: Chrást u Plzně
Po dlouhá léta typická dvojitá vyrovnávka „wapek” z Německa, v pozdním jaru roku 2006 vedená z Plzně ku Praze strojem 363.128-0 při zastávce v žst. Chrást u Plzně.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2023
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 29. 11. 2023
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací