Autor:
David Prause
Datum:
10.04.2004
Místo:
Depo Cheb
Někdejší lounský stroj 735.224-8 byl po ukončení provozu této řady v Žatci i v Lounech převezen s spolu s dalšími kusy do Zdic, kde však již do provozu nezasáhl a po tamním několikaletém odstavení se vlivem různých reorganizací, slučování a rušení provozních pracovišť západočeských dep dostal až do Chebu. Odtud následoval pouze přesun na deponii do České Třebové a šrotace.
Autor:
David Prause
Datum:
17.04.2004
Místo:
Veselí nad Lužnicí
Ve Veselí nad Lužnicí zastavila s "wapkami" budějovická "laminátka" 230.089-5.
Autor:
David Prause
Datum:
26.04.2004
Místo:
Depo Valašské Meziříčí
Už poriadne zhrdzavená "karkulka" 726.069-8 smutne postávala v depe vo "ValMeze" v apríli 2004. Okrem "plešatej" 725.511-0 s podobným osudom jej spoločnosť robila "nulka" 750.293-3.
Autor:
David Prause
Datum:
26.04.2004
Místo:
Depo Valašské Meziříčí
Pôvodne vlečková 725.511-0 bola zachytená v depe "ValMez" čakajúc na svoj ďalší osud.
Autor:
David Prause
Datum:
30.04.2004
Místo:
Depo Česká Třebová
Pekný dokumentačný záber vozňa M240.0089 vznikol v depe Česká Třebová.
Autor:
David Prause
Datum:
01.05.2004
Místo:
Lužná u Rakovníka
Historické "motoráky" M240.0021 a M131.1081 boli zachytené na prvého mája roku 2004 v žst. Lužná u Rakovníka.
Autor:
David Prause
Datum:
23.08.2004
Místo:
České Budějovice
V Českých Budějovicích je nachystán na odjezd rychlík 647 "Šumava" a v jeho čele je místní "zamračená" 749.100-4, kterou čeká zdolání náročných 94 kilometrů do cílové stanice vlaku - Volar.
Autor:
David Prause
Datum:
23.08.2004
Místo:
České Budějovice
Rychlík relace Praha - České Budějovice s pokračováním do Volar v nezávislé trakci. Na snímku se představuje stroj 363.021-7.