Autor:
David Prause
Datum:
14.08.1998
Místo:
Depo Poprad
Tradičná popradská "singrovka" 820.014-9 postávala v auguste 1998 v domovskom depe. Spoločnosť mu robil "krokodíl" 850.011-8. Ako zaujímavosť možno uviesť, že vozeň sa v tejto podobe stal predlohou pre model "singrovky" ŽSR v mierke H0 od výrobcu MTB.
Autor:
David Prause
Datum:
15.08.1998
Místo:
Matejovce pri Poprade
Vydarený záber "singrovky" 820.070-1 vznikol v úseku Studený Potok - Matejovce pri Poprade počas jazdy v čele osobného vlaku do Popradu. Na postrku usilovne pracuje vozeň 820.042-0.
Autor:
David Prause
Datum:
16.08.1998
Místo:
Strážky
"Polomáčaná" 820.065-1 prechádza s osobným vlakom z Popradu okolo parku kaštieľa v Strážkach. Na horizonte je postrehnuteľná silueta oparom zahalených Vysokých Tatier.
Autor:
David Prause
Datum:
16.08.1998
Místo:
Gánovce
Jeden z posledních strojů závěrečné výrobní série, později rekonstruovaný na 362.013 ZSSK. Na snímku sledujeme lokomotivu 363.178-5, jak projíždí v úseku mezi stanicemi Spišský Štiavnik a Gánovce v čele vlaku osobní dopravy.
Autor:
David Prause
Datum:
28.08.1998
Místo:
Depo Karlovy Vary
Motoráky řady 810 postupně vytlačily z provozu na všech místních tratích v okolí Karlových Varů starší stroje řady 820. Jedním z nich byl i udržovaný "kufr" 810.114-9.
Autor:
David Prause
Datum:
03.05.2000
Místo:
Praha-Zličín
Na pravidelném provozu vlaků po Pražském semmeringu a dále do Rudné u Prahy se podílel rovněž vůz 820.114-7 původem z Krnova. Na snímku z května 2000 si odbývá krátké pendly mezi Zličínem a Hostivicemi.
Autor:
David Prause
Datum:
08.06.2000
Místo:
Všetaty
Pred majestátnou výpravnou budovou stanice Všetaty čakala pekne udržovaná "singrovka" 820.046-1 na odchod s osobným vlakom do Mělníka.
Autor:
David Prause
Datum:
10.06.2000
Místo:
Ledečko
Na štýlovom zábere z romantickej staničky Ledečko sa predstavuje fešácka kolínska "karkulka" T444.162. V pozadí pri remíze odpočíva "päťkolák" 524.1110.