Autor:
David Prause
Datum:
12.03.1998
Místo:
Nymburk hl.n.
První dvojková uhelka dosud v celozeleném unifikovaném nátěru čeká v uzlu Nymburk na uvolnění trati k další jízdě.
Autor:
David Prause
Datum:
12.03.1998
Místo:
Depo Nymburk
725.239-8, už vyradená z prevádzky, sa v depe Nymburk stala zdrojom náhradných dielov.
Autor:
David Prause
Datum:
22.03.1998
Místo:
Pardubice hl.n.
Pekný záber stroja 725.247-1 vznikol na klasickom výkone pre tento radu ešte v deväťdesiatych rokoch minulého storočia - na staničnom posune v Pardubicích.
Autor:
David Prause
Datum:
25.03.1998
Místo:
Depo Hradec Králové
"Okaňa" 753.189-0 postáva na súprave nehodového vlaku v depe Hradec Králové.
Autor:
David Prause
Datum:
25.03.1998
Místo:
Jaroměř
Veľmi pekný záber rušňa 753.355-7 vznikol pri posune v Jaroměři.
Autor:
David Prause
Datum:
27.04.1998
Místo:
Pardubice hl.n.
Jednotka s čelními vozy 451.039-2 a 451.040-0 byla autorem zastižena ve stanici Pardubice hl.n.
Autor:
David Prause
Datum:
30.04.1998
Místo:
Depo Praha Masarykovo n.
Hned trojice "polomáčených banánů" byla zachycena v depu Praha Masarykovo n. dne 30.04.1998. Za na snímce dominujícím strojem 150.002-4 postávají lokomotivy 151.008-0 a 151.020-5.
Autor:
David Prause
Datum:
20.05.1998
Místo:
Pečky
Parádny záber "červenej karkulky" 726 062-3 vznikol neďaleko žst. Pečky. Rušeň asistoval pri modernizácií trolejového vedenia v rámci stavby I. železničného koridoru.