Autor:
David Prause
Datum:
00.08.1990
Místo:
Olomouc hl.n.
Zánovná "špageta" 731.002-2 bola zachytená v Olomouci hl.n..
Autor:
David Prause
Datum:
00.08.1990
Místo:
Olomouc hl.n.
S motorovým osobným vlakom bol v Olomouci zachytený "kredenc" 830.084-0.
Autor:
David Prause
Datum:
00.08.1990
Místo:
Olomouc hl.n.
Na odchod s osobným vlakom do Prostějova a Nezamyslic čakal v Olomouci motorový vozeň 830.218-4.
Autor:
David Prause
Datum:
00.08.1990
Místo:
Vlkovice
"Singrovka" 820.099-0 vyjíždí z Vlkovického tunelu a čeká ji více než dvacetipromilové klesání až do zastávky Mariánské Lázně město.
Autor:
David Prause
Datum:
00.08.1990
Místo:
Olomouc hl.n.
Rušeň 163.040-9 bol zvečnený na olomouckém hlavním nádraží so súpravou osobného vlaku v auguste 1990. Na čele rušňa je postrehnuteľný ako kruh po zamaľovaní ešte pár mesiacov dozadu povinnej hviezdičky, tak aj stopy po drobných opravách laku.
Autor:
David Prause
Datum:
00.08.1990
Místo:
Olomouc hl.n.
Pri čakaní na odchod s motorovým osobným vlakom z Olomouce bola v auguste 1990 zdokumentovaná pekná 830.157-4.
Autor:
David Prause
Datum:
00.08.1990
Místo:
Olomouc hl.n.
Fotogrammetrický měřící vůz FS-3 vznikl z původně běžného "orchestrionu" 810.272-5. Na fotografií byl tento tehdy ještě pomerně "civilně" vypadající vůz zachycen v srpnu roku 1990 v Olomouci. Vpravo je patrná část vozu 892.602 alias "FST-2".
Autor:
David Prause
Datum:
00.08.1990
Místo:
Olomouc hl.n.
U třetího nástupiště olomouckého hlavního nádraží byl netradičně odstaven "hop" 702.023-3.