Autor:
David Prause
Datum:
07.02.1996
Místo:
Cheb
Ještě v roce 1996 bylo možné v Chebu vídat lokomotivy řady 770 nebo 771 v turnusové službě. Obsluha tohoto uzlu byla zajištěna čtyřmi zálohami. Výkon na 1. záloze obsluhoval některý z chebských „jezevců“, včetně 209.001-7, zajistil obsluhu „hrbu“ a přilehlého ranžíru. 2. zálohu zajistil „čmelák“, který obsluhoval tehdy nezadrátovaný ranžír Sever (koleje č. 602 – 622). Posunovací 3. záloha byla obsazena lokomotivou řady 731 a prováděla řazení osobních souprav a jejich přístavbu k perónům. 4. záloha patřila opět řadě 770 a 771. Obsluhovala uhelný dvůr, vlečku letiště ( 10 x Raj na vykládku ), opravnu vozů a něco málo na ranžíru. Vypulírovaná lokomotiva 770.085-9 zde byla zachycena 7. února 1996.
Autor:
David Prause
Datum:
10.02.1996
Místo:
Kolín
Efektný nočný záber z Kolína zachytáva motorový vozeň 892.081-1.
Autor:
David Prause
Datum:
10.02.1996
Místo:
Kolín
V chladnú noc 10.02.1996 čakali v Kolíně na ďalšie výkony rušne 181.129-8 a 181.035-7.
Autor:
David Prause
Datum:
10.02.1996
Místo:
Kolín
Pred rotundou depa Kolín počas noci 10.12.1996 odpočívala "ťapka" 721.033-9.
Autor:
David Prause
Datum:
10.02.1996
Místo:
Kolín
Na nočnom zábere z depa Kolín sa predstavuje oprýskaný "čmelo" 770.107-1.
Autor:
David Prause
Datum:
10.02.1996
Místo:
Kolín
V ponurej nočnej atmosfére bol v Kolíně zachytený "hektor" 721.153-5 ČD.
Autor:
David Prause
Datum:
19.02.1996
Místo:
Hradec Králové hl.n.
Vydarený nočný snímok stroja 735.197-6 vznikol v Hradci Králové vo februári 1996.
Autor:
David Prause
Datum:
26.02.1996
Místo:
Pardubice hl.n.
Štvorvozový "žabotlam" 451.021-0+451.068-1 odpočíval v obvode pardubického hlavního nádraží.