Autor:
David Prause
Datum:
07.07.1995
Místo:
Depo Karlovy Vary
U dílny karlovarského depa se sešly místní provozní stroje 735.258-6, 735.144-8 a modrý 735.103-4.
Autor:
David Prause
Datum:
07.07.1995
Místo:
Depo Karlovy Vary
Neprovozní lokomotivy 735.126-5, 735.205-7 a 735.122-4 postávaly v červenci 1995 v depu Karlovy Vary a čekaly na další osudy.
Autor:
David Prause
Datum:
07.07.1995
Místo:
Depo Karlovy Vary
Zánovná 714.202-9 bola zvečnená v júli 1995 v depe Karlovy Vary.
Autor:
David Prause
Datum:
08.07.1995
Místo:
Plzeň hl.n.
Oprýskaná 753.060-3 čaká spolu s o niečo reprezentatívnejšie vyzerajúcou "kolegyňou" 753.406-8 v Plzni na ďalší výkon v nákladnej doprave na trati do Domažlic.
Autor:
David Prause
Datum:
09.07.1995
Místo:
Depo Sokolov
"Čmeliak" 770.007-3 bol zachytený v depe Sokolov. Za ním postával "sergej" 781.349-6.
Autor:
David Prause
Datum:
09.07.1995
Místo:
Depo Sokolov
"Čmeliak" 771.027-0 bol zachytený vo vtedy ešte plne fungujúcom depe Sokolov.
Autor:
David Prause
Datum:
09.07.1995
Místo:
Cheb
Ještě před "masovým" rozšířením tzv. ODS laku na vozech řad 810 a 010, působily tyto nátěry neotřele a vkusně. Vzhledově sladěná souprava osobního vlaku s hnacím vozem 810.442-4 stojí v žst. Cheb.
Autor:
David Prause
Datum:
08.08.1995
Místo:
Nové Mesto nad Váhom
Výpravčí v žst. Nové Mesto nad Váhom dává poslední pokyn vlakové četě před vypravením rychlíku do Bratislavy. V čele vlaku je stroj 350.006-3 v typické polomáčené barevné kombinaci.