Autor:
David Prause
Datum:
07.06.1993
Místo:
Mariánské Lázně
Na chebském zhlaví v Mariánskách Lázních posunoval karlovarský "pilštyk" 735.142-2.
Autor:
David Prause
Datum:
09.06.1993
Místo:
Mariánské Lázně
Při objíždění soupravy osobního vlaku byl v Mariánských Lázních zachycen stroj 735.068-9.
Autor:
David Prause
Datum:
10.06.1993
Místo:
Mariánské Lázně
Motorový vůz 820.035-4, dlouholetý karlovarský veterán, se dočkal ukončení provozování své řady na západě Čech, pak ještě krátký čas sloužil ve strojových stanicích v okolí Prahy, než byl na počátku nového tisíciletí definitivně odstaven a zlikvidován. Na fotografii se představuje při přestávce v Mariánských Lázních.
Autor:
David Prause
Datum:
10.06.1993
Místo:
Mariánské Lázně
735.258-6 při objíždění soupravy osobního vlaku z Karlových Varů. Tento stroj se jako jediný z karlovarských pilštyků dostal ještě před ukončením jejich provozování dále, dosloužil na výkonech depa Turnov.
Autor:
David Prause
Datum:
11.06.1993
Místo:
Mariánské Lázně
Jeden z nejdéle sloužících "pilštyků" na západě Čech - 735.184-4. Na snímku je připraven k odjezdu s manipulačním vlakem z Mariánských Lázní do Karlových Varů.
Autor:
David Prause
Datum:
11.06.1993
Místo:
Mariánské Lázně
Lokomotiva 735.125-7 ve zdařilém "retro" nátěru byla zachycena při objíždění soupravy osobního vlaku z Karlových Varů ve stanici Mariánské Lázně. Historický vzhled lokomotivy ještě umocňují "kryšpínovské" tabulky.
Autor:
David Prause
Datum:
15.06.1993
Místo:
Mariánské Lázně
735.103-4 - jedna ze dvou "karlovarských perel" v tomto provedení laku je zvěčněna během posunu v Mariánských Lázních.
Autor:
David Prause
Datum:
15.06.1993
Místo:
Mariánské Lázně
Ačkoliv tomu vzhled vozu 820.089-1 na snímku z Mariánských Lázní z léta 1993 neodpovídá, tento "motorák" se nejen dožil muzejního provozu, ale ještě stačil obdržet další dva vzájemně odlišné nátěry.