Autor: Daniel Pavlíček

Autor: Daniel Pavlíček
Datum: 23.07.2014
Místo: Litoměřice město

Před zastávkou Litoměřice město byl 23. července 2014 v čele vlaku Pn 66393 zachycen ústecký stroj 123.003-6.

Autor: Daniel Pavlíček
Datum: 23.07.2014
Místo: Litoměřice město

Ze zastávky Litoměřice město se 23. července 2014 rozjížděl rychlík 792 do Ústí nad Labem, sunutý peršingem 162.011-1.

Autor: Daniel Pavlíček
Datum: 23.07.2014
Místo: Litoměřice město

Eso 363.058-9 projíždějící v blízkosti historického centra Litoměřic s vlakem Pn 44355 bylo vyfotografováno 23. července 2014.

Autor: Daniel Pavlíček
Datum: 23.07.2014
Místo: Ústí nad Labem-Střekov

Pod siluetou hradu Střekova projížděl 23. července 2014 nedaleko stejnojmenného ústeckého nádraží rychlík 791 s děčínskou 162.014-4 v čele.

Autor: Daniel Pavlíček
Datum: 23.07.2014
Místo: Litoměřice město

K zastávce Litoměřice město se 23. července 2014 v čele vlaku R 787 blížil děčínský peršing 162.040-0.

Autor: Daniel Pavlíček
Datum: 23.07.2014
Místo: Litoměřice město

Biskupská rezidence, kostel svatého Vavřince a katedrála svatého Štěpána tvořili 23. července 2014 kulisu při průjezdu lokomotivy 122.032-6 v čele vlaku Pn 66287 Litoměřicemi.

Autor: Daniel Pavlíček
Datum: 19.08.2014
Místo: Mstětice

Ve stanici Mstětice od ucelenky cisteren odstoupila 19. srpna 2014 lokomotiva 121.041-8 a před odjezdem pryč krátce zapózovala před výpravní budovou.

Autor: Daniel Pavlíček
Datum: 28.08.2014
Místo: Babice nad Svitavou

Mezi tunely u Babic nad Svitavou vznikl 28. srpna 2014 snímek osobního vlaku 4719, vedeného toho dne prototypovým esem 363.002-7. Jeho výroba byla společně s prvním prototypem zahájena v roce 1978 a právě "dvojka" byla tou první, která byla výrobně dokončena. Její první zkoušky na zkušebním standu probíhaly ve škodovce už v březnu 1980. Počátkem léta 1980 byly oba prototypy odeslány na ŽZO Cerhenice, kde probíhaly jejich zkoušky - v případě druhého prototypu až do ledna 1982, kdy byl odeslán do depa Jihlava. Zde byl po vykonání TBZ od 15.1.1982 nasazen na dispečerské výkony. V květnu 1982 byl vrácen do Škody Plzeň k provedení dalších úprav a zkoušek, během nichž byl také vystavován na MSV v Brně. Po návratu ze škodovky byl od června 1983 zkušebně nasazován na rychlíky 570/571 Praha - Břeclav, následně také na osobní vlaky Jihlava - Praha a do nákladní dopravy na rameni Nymburk - Brno. Zkušební provoz druhého prototypu byl ukončen 12.12.1983.