Autor:
Daniel Pavlíček
Datum:
26.04.2006
Místo:
Praha-Bubny
Snímek "leštěnky" 742.169-6 vznikl 26. dubna 2006 při jejím zastavení před výpravní budovou ve stanici Praha-Bubny.
Autor:
Daniel Pavlíček
Datum:
03.05.2006
Místo:
Praha-Smíchov
Při vjezdu do stanice Praha-Smíchov byl 3. května 2006 vyfotografován "kraken" 470.004/003. Provoz řady 470 se v té době uddehrával už pouze na berounské trati, která byla svědkem závěrečné fáze jejich provozu, která se definitivně uzavřela 29.9.2009 odstavením jednotky 003/004.
Autor:
Daniel Pavlíček
Datum:
05.05.2006
Místo:
Unhošť
Ucelený vlak Pn 65780, určený pro dopravu vápence používaného pro odsíření uhelných elektráren Prunéřov I a Prunéřov II, v té době ještě s neochvějnou pravidelností jezdící šestkrát týdně z vlečky Mořina (zaústěné do stanice Nučice), byl jarního 5. května 2006 vyfotografován u stanice Unhošť v čele s přípřeží strojů 751.219 a 751.364.
Autor:
Daniel Pavlíček
Datum:
05.05.2006
Místo:
Všenory
V roce 2006 už začínalo být zřejmé, že posledním provozním strojům řady 121 už pomalu začíná zvonit hrana. Přesto, při troše štěstí, bylo stále ještě možné některou znich potkat. Stroj 121.011-1 se ráno 5. května 2006 podíval do Berouna, díky čemuž mohl na jeho zpáteční cestě do Prahy u zastávky Všenory vzniknout tento snímek.
Autor:
Daniel Pavlíček
Datum:
05.05.2006
Místo:
Jeneč
Podvečerní idylku ve stanici Jeneč narušilo 5. května 2006 pobrukování motoru K 6 S 310 DR v útrobách stroje 751.031-6, vytahujícího do stanice soupravu autovozů. Atmosféru stanice, kde se čas zastavil, dotváří kromě tehdy 39 let staré lokomotivy ještě mechanická návěstidla, dřevěné osvětlovací strožáry a také veterán mnoha našich uhelných skladů, kolový otočný bagr Fortschritt T-172.
Autor:
Daniel Pavlíček
Datum:
05.05.2006
Místo:
Černošice
Ze zastávky Černošice nabírala ráno 5.května 2006 rychlost elektrická jednotka složená z vozů 470.004 + 470.003, aby o několik minut později s osobním vlakem 9911 zastavila ve stanici Praha-Radotín.
Autor:
Daniel Pavlíček
Datum:
05.05.2006
Místo:
Všenory
V čele čtyřvozové soupravy modrých pater někdejší řady "Bmo" nasazené na osobním vlaku do Prahy se 5.května 2006 ze zastávky Všenory rozjížděl peršing 163.084-7.
Autor:
Daniel Pavlíček
Datum:
05.05.2006
Místo:
Kladno
Před výpravní budovou na Kladně vyčkával odpoledne 5. května 2006 na čas svého odjezdu motorový vůz 810.014-1. V té době měl před sebou ještě 5 let provozu, neboť v roce 2011 byl přistaven k modernizaci a na naše koleje se vrátil koncem ledna 2012 reinkarnovaný na Regionovu 814.177.