Autor:
Daniel Pavlíček
Datum:
03.06.2011
Místo:
Březová u Broumova
První sériový brejlovec řady T478.3, lokomotiva inventárního čísla 013 (vyrobená v roce 1971 jako 1. stroj v 1. výrobné série), byl současně také prvním strojem své řady, na němž byla už z výroby provedena příprava pro případné budoucí zabudování automatického spřáhla. Na snímku z 3. června 2011 je zmíněný stroj, v té době už ovšem jezdící pod označením 750.013-5, zachycen u Březové u Broumova ve dvojčeti s lokomotivou 750.287 v čele vlaku Pn 44232.
Autor:
Daniel Pavlíček
Datum:
29.06.2011
Místo:
Polepy
Mezi lány úrodného polabí a pod kopci Českého středohoří se 29. června 2011 prohnal vlak Rn 45323 s lokomotivou 122.005-2. Snímek byl pořízen ve známém oblouku u stanice Polepy.
Autor:
Daniel Pavlíček
Datum:
29.06.2011
Místo:
Polepy
Známým obloukem nedaleko Polep se 29. června 2011 kroutil Pn 66491, v jehož čele se do stoupání měl co činit "velbloud" 130.014-4.
Autor:
Daniel Pavlíček
Datum:
07.07.2011
Místo:
Kralupy nad Vltavou
Před lokomotivní "kůlničkou" v Kralupech nad Vltavou ráno 7. července 2011 čekaly na své výkony na okolních tratích lokomotivy 751.364-1 a 755.001-5.
Autor:
Daniel Pavlíček
Datum:
26.07.2011
Místo:
Petrov u Prahy
Skalní útvar "Pikovická jehla" tvořil odpoledne 26. července 2011 nezaměnitelnou kulisu jízdě osobního vlaku číslo 9064, vedeného ten den strojem 749.121-0.
Autor:
Daniel Pavlíček
Datum:
09.08.2011
Místo:
Nelahozeves zámek
Jeden ze sedmačtyřiceti strojů původního provedení řady 363 u dopravce ČD Cargo, lokomotiva 363.044-9, byla zachycena 9. srpna 2011 kterak s vlakem Nex 41307 projíždí zastávku Nelahozeves zámek.
Autor:
Daniel Pavlíček
Datum:
21.08.2011
Místo:
Straškov
Na jednom z výkonů "Podřipského motoráčku", vlaku Os 19663, se nedaleko Straškova 21. srpna 2011 kolem bájné hory Říp rozvážně kolébal krebenc 831.168-0 dopravce KŽC.
Autor:
Daniel Pavlíček
Datum:
25.8.2011
Místo:
Hořice na Šumavě
V roce 1982 opouštěly brány ČKD lokomotivka lokomotivy páté výrobní série řady T466.2. Podělila se o ně depa Leopoldov, Cheb, Plzeň, Ústí nad Labem, Louny, Praha-Vršovice, Hradec Králové, Valašské Meziříčí a Ostrava. Příděl ostravského depa se skládal ze strojů inventárních čísel 251, 252, 272 až 274, 284 a 285. Během let se jednotlivé stroje podívaly také do jiných, mnohdy i dost vzdálených, koutů Čech a Moravy. Díky tomu tak mohl 25. srpna 2011 u Hořic na Šumavě vzniknout snímek původně ostravské 742.284-3, vracející se ze Šumavy v čele manipulačního vlaku číslo 88410.