Autor:
Daniel Pavlíček
Datum:
26.09.2006
Místo:
Praha hl.n.
Elektrická jednotka EM475.1051+1052 byla z výroby ve Vagonce Studénka převzata 30.6.1966 a po TBZ vykonané hned následujícího dne, byla zařazena do osobní dopravy na tratích vycházejícíh z Prahy. Sice po požáru a zrušení vozu EM475.1051 ke dni 13.10.1981 vůz inventárního čísla 052 v soupravě osiřel, do provozu byl ovšem nasazován i nadále, jak dokládá snímek pořízený 26. září 2006 na pražském nádraží, kde byl zdokumentován těšně před odjezdem s osobním vlakem do Berouna.
Autor:
Daniel Pavlíček
Datum:
29.09.2006
Místo:
Praha-Horní Měcholupy
V čele přetahu do Uhříněvse byla před zastávkou Praha Horní Měcholupy 29. září 2006 zachycena tehdy ještě vršovická zamračená 749.251-5.
Autor:
Daniel Pavlíček
Datum:
30.09.2006
Místo:
Praha-Hostivař
Během napěťové výluky, která se mezi stanicemi Praha Hostivař a Praha Uhříněves konala v dopoledních hodinách 30. září 2006, se na přípřežích elektrických jednotek řady 451, které tehdy ještě běžně jezdily na benešovské trati, představila také motorová lokomotiva 742.393. Na snímku je zachycena při rozjezdu ve stanici Praha Hostivař.
Autor:
Daniel Pavlíček
Datum:
30.09.2006
Místo:
Praha-Horní Měcholupy
Z důvodu napětové výluky, konané 30. září 2006, dostala elektrická jednotka 452.001 + 002 mezi stanicemi Praha Hostivař a Praha Uhříněves na přípřež lokomotivu nezávislé trakce v podobě motorové lokomotivy 751.364-1. Snímek zachytil vlak Os 9127 před zastávkou Horní Měcholupy.
Autor:
Daniel Pavlíček
Datum:
30.09.2006
Místo:
Praha-Hostivař
Osobní vlak z Prahy do Benešova, tvořený dvojicí elektrických jednotek řady 451 rozjížděla 30. září 2006 ze stanice Praha Hostivař vršovická zamračená 751.382-3.
Autor:
Daniel Pavlíček
Datum:
00.10.2006
Místo:
Praha-Bubny
Fotogrammetrický měřící vůz pro měření průjezdných průřezů, označený FS-3, byl upraven z někdejšího motorového vozu 810.272, vyrobeného ve Vagónce Studénce v roce 1978 pod výrobním číslem 80511. Ke Správě železniční geodézie Olomouc se dostal v roce 1988 z LD Veselí nad Moravou v roce 1989. Až do dílenské opravy v roce 1997 ovšem fyzicky jezdil stále pod označením 810.272 a v unifikovaném nátěru vzor 88. Až v roce 1997 obdržel žlutý nátěr a označení FS-3. Na snímku z října 2006 je zachycen v železniční stanici Praha-Bubny při přípravě na měření průjezdného průřezu železničního tunelu v pražské Stromovce.
Autor:
Daniel Pavlíček
Datum:
09.10.2006
Místo:
Verměřovice
Mechanické návěstidlo hlásky Verměřovice míjel 9. října 2006 letohradský motorový vůz 810 233-7 vezoucí osobní vlak číslo 20008.
Autor:
Daniel Pavlíček
Datum:
09.10.2006
Místo:
Praha-Bubny
Pod výrobním číslem 41-00 109 byla v roce 1965 vyrobena v Turčianských strojárnách v Martině lokomotiva T444.1516. Po technicko bezpečností zkoušce, která proběhla 8.12.1965, byla zařazena do provozu v SONP Kladno. Jen o 23 kilometrů dál, ale o 41 let později, vznikl 9. října 2006 její snímek ve společnosti vyhořelého stavědla číslo 2 v Praze Bubnech.