Autor:
Aleš Krška
Datum:
17.01.2015
Místo:
Otrokovice
Z důvodu nedostatku lokomotiv řady 742 se na výkony PP Otrokovice podívala i břeclavská "špageta" 731.001-4. Na snímku je zobrazena v čele NExu do Lípy, který tam hrdinsky převezla za 50 minut.
Autor:
Aleš Krška
Datum:
27.01.2015
Místo:
Hulín
"Nulková bobina" 140.094-4 se dne 27.1.2015 prohnala jako lokomotivní vlak Hulínem.
Autor:
Aleš Krška
Datum:
27.01.2015
Místo:
Hulín
Ústecká "dvojka" 122.014-4 hučí u Hulína v čele vlaku Pn 66285 (uhlí do otrokovické teplárny).
Autor:
Aleš Krška
Datum:
27.01.2015
Místo:
Hulín
U Hulína byl zvěčněn nákladní vlak Pn 148075 AWT, v jehož čele byli "brejlovci" 753 730-1 + 753 712-9, kteří stále měli nátěr bývalé firmy OKD-D.
Autor:
Aleš Krška
Datum:
27.01.2015
Místo:
Hulín
130.046-6 se vydala po opravě z Přerova na zkušební jízdu do Otrokovic a byla vyfocena u Hulína, pod nadjezdem trati č. 303 Kojetín-Valašské Meziříčí.
Autor:
Aleš Krška
Datum:
27.01.2015
Místo:
Hulín
Nasazení "panťáků" ř. 460 na osobních vlacích z Přerova do Starého Města u U.H. mělo takřka jepičí život. Na snímku je zobrazena jednotka 460.065-6/460.066 při výjezdu z Hulína.
Autor:
Aleš Krška
Datum:
28.01.2015
Místo:
Hulín
Ostravské "eso" 363.059-7 bylo u Hulína zvěčněno se zásilkou fosforu z Kazachstánu pro Fosfu v Bořím lese.
Autor:
Aleš Krška
Datum:
31.01.2015
Místo:
Břeclav
V čele kolony odstavených lok. stála v Břeclavi neprovozní a zrušená "berta" 751.141-3, dále lze rozeznat i její šumperské kolegyně 751.149-6 a 751.119-9.