Autor: Aleš Krška
Datum: 25.02.2011
Místo: Třebětice
"Bumlák" Mn 81051 provážela přes Třebětice v mrazivý únorový den "berta" 751.093-6.
Autor: Aleš Krška
Datum: 28.02.2011
Místo: Depo Olomouc
Již olomoucká( resp.šumperská ) 754.028-9 byla zdokumentována v tamním depu po dozbrojení naftou.
Autor: Aleš Krška
Datum: 28.02.2011
Místo: Depo Olomouc
Stroj 851.021-6, už odstavený z provozu a čekající na zrušení, byl zachycen v olomouckém depu ve společnosti brejlovce 754.028-9. Na konci koleje je vidět stroj 141.009-1, čekající na likvidaci.
Autor: Aleš Krška
Datum: 28.02.2011
Místo: Olomouc hl.n.
Stroj 163.025-0 s osobním vlakem ve stanici Olomouc hl.n.
Autor: Aleš Krška
Datum: 01.03.2011
Místo: Valašské Meziříčí
Vedle depa ve Valašském Meziříčí čekala na další nasazení v nákladní dopravě lokomotiva 130.039-1.
Autor: Aleš Krška
Datum: 04.03.2011
Místo: Hulín
Od Kroměříže sjíždí do Hulína páteční rychlík 1445 ( Brno hl.n.-VM-Ostrava hl.n.) , který je veden brněnskou "Vincentkou" 754.044-6.
Autor: Aleš Krška
Datum: 09.03.2011
Místo: Depo Valašské Meziříčí
Na odporu ve Valašském Meziříčí byla seřizována bohumínská 754.081-8.
Autor: Aleš Krška
Datum: 09.03.2011
Místo: Depo Valašské Meziříčí
Průmyslový "buchar" T448.0730 z Cementu Hranice dojel na opravdu do depa ve Valašském Meziříčí.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2023
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 29. 11. 2023
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací