Autor: Aleš Krška
Datum: 30.11.2010
Místo: Hulín
Poslední listopadový den roku 2010 napadla v okolí Hulína trocha sněhu a tak autor vyrazil zachytit netradičně natřenou 362.163-8 v čele rychlíku do Brna.
Autor: Aleš Krška
Datum: 02.12.2010
Místo: Osíčko
Pěkný "hokejkový buchar" 742.046-6 ( DKV Olomouc, PJ Valašské Meziříčí ) s osobním vlakem ve stanici Osíčko.
Autor: Aleš Krška
Datum: 13.12.2010
Místo: Tovačov
Dne 13.12.2010 se do Tovačova strojně vydala "berta" 749.251-5, aby odvezla jednu prázdnou "zetku" zpět do Kojetína. Jednalo se o pokus v rámci obnovení nákladní dopravy až do Tovačova, časem se větší přepravy skutečně rozjely a to z místní betonárky, u které byl tento vlak příznačně vyfocen.
Autor: Aleš Krška
Datum: 08.02.2011
Místo: Hulín
Značně ošuntělý pražský "peršing" 162.012-9 dovezl do Hulína Ex 527 "Mojmír".
Autor: Aleš Krška
Datum: 10.02.2011
Místo: Frenštát pod Radhoštěm
Ve Frenštátě pod Rdhoštěm čeká na odjezd osobní vlak do Ostravy, který měl v čele bohumínského "brejlovce" 754.079-2, toho času nedlouho po vykonané vyvazovací opravě v DPOV Nymburk.
Autor: Aleš Krška
Datum: 10.02.2011
Místo: Valašské Meziříčí
"Hyrania" T334.0090 byla lakována ve Valašském Meziříčí a během příprav byla zahalena do plachty, která ji chránila proti povětrnostním vlivům.
Autor: Aleš Krška
Datum: 22.02.2011
Místo: Přerov
"Peršing" 163.072-2 odstavený mezi výkony v Přerově.
Autor: Aleš Krška
Datum: 23.02.2011
Místo: Valašské Meziříčí
Ve Valašském Meziříčí se chystala k další službě v nákladní dopravě ostravská "hrbatá" 130.005-2.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2023
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 29. 11. 2023
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací