Autor: Aleš Krška
Datum: 27.05.2010
Místo: Vrútky
Na staničním posunu ve Vrútkách sloužila "ťapka" 721.073-5.
Autor: Aleš Krška
Datum: 27.05.2010
Místo: Púchov
"Šestikolák" E669.2133 najel v Púchově na požární vlak, který byl veden "pilštykem" T466.0007 a vezl ho tak dále do Vrútek, kam směřovala parní lokomotiva 498.022 se zvláštním vlakem z Prahy.
Autor: Aleš Krška
Datum: 29.05.2010
Místo: Vrútky
Nátěrově zajímavá 750.300-6 se chystala na odjezd s osobním vlakem z Vrútek směr Zvolen.
Autor: Aleš Krška
Datum: 29.05.2010
Místo: Vrútky
751.128-0 čeká za společnosti 721.073-5 ve vrúteckém "šturcu" na další provozní využití.
Autor: Aleš Krška
Datum: 29.05.2010
Místo: Kremnica
Popradský "pilštyk" T466.0254 dojel v čele požárního vlaku do stanice Kremnica. Úkolem vlaku bylo ohlídání tratě proti případným požárům za historickým vlakem vedeným taktéž popradskou lokomotivou - "papagájom" 477.013. Celou cestu mu zdatně pomáhal tehdy valašskomeziříčský "pilštyk" T466.0007.
Autor: Aleš Krška
Datum: 29.05.2010
Místo: Horná Štubňa
810.626-2 odpočívá mezi výkony ve stanici Horná Štubňa, vedle ní zastavil požární vlak s "pilštyky" T466.0254 a T466.0007.
Autor: Aleš Krška
Datum: 30.05.2010
Místo: Depo Vrútky
"Ťapka" T435.093 zajišťovala posun s historickýmo vozidly v areálu Výhrevně Vrútky.
Autor: Aleš Krška
Datum: 31.05.2010
Místo: Žilina
Z "pilštyka" T466.0007 byl v Žilině při posunu vyfocen místní stroj 742.299-1.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2023
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 29. 11. 2023
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací