Autor: Aleš Krška
Datum: 28.10.2009
Místo: Brno hl.n.
210.008-9 patřila mnoho let mezi stálice posunu na brněnském hlavním nádraží.
Autor: Aleš Krška
Datum: 28.10.2009
Místo: Brno hl.n.
Na 2. nástupišti brněnského hlavního nádraží stál rychlík do Bohumína, který byl veden "esem" 363.110-8.
Autor: Aleš Krška
Datum: 28.10.2009
Místo: Depo Brno dolní n.
700.831-1 dříve patřila Železárnám a drátovnám v Bohumíně, na snímku už je ovšem odstavena v areálu depa Brno dolní.
Autor: Aleš Krška
Datum: 28.10.2009
Místo: Depo Brno dolní n.
T211.0689 "Hrbatá Máňa" je malá mašinka, která ovšem udělala mnoho práce pro spolek, který se přímo po ní jmenuje a který se stará se dále i o M286.1032 a T444.1532.
Autor: Aleš Krška
Datum: 28.10.2009
Místo: Depo Brno dolní n.
V areálu depa Brno-dolní stál neprovozní "velký hektor" T458.1509, který byl původem z vlečky Slovnaft Bratislava.
Autor: Aleš Krška
Datum: 28.10.2009
Místo: Brno hl.n.
Dne 28.10.2009 byla lokomotiva 714.019-7 nasazena na posunu s osobními soupravami na brněnském hlavním nádraží.
Autor: Aleš Krška
Datum: 01.11.2009
Místo: Depo Česká Třebová
Za mlhavého rána byl v třebovském depu vyfocen ex-olomoucký "čmelák" 771.153-4, kterého už čekala jen šrotace.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2023
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 29. 11. 2023
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací