Autor: Aleš Krška
Datum: 16.06.2009
Místo: Valašské Meziříčí
Plzeňský "plecháč" 242.220-2 podstoupil v roce 2009 opravu v DPOV Přerov a v rámci ní byl v lakovně ve Valašském Meziříčí nalakován do první verze korporátního nátěru ČD ze studia Najbrt.
Autor: Aleš Krška
Datum: 16.06.2009
Místo: Depo Valašské Meziříčí
Valašský "buchar" 742.046-6 postával ve svém domovském depu a čekal na další nasazení.
Autor: Aleš Krška
Datum: 16.06.2009
Místo: Depo Valašské Meziříčí
Olomoucký "buchar" 742.205-8 dojezdil kvůli havárii spalovacího motoru a byl přetažen do depa ve Valašském Meziříčí k rozebrání na náhradní díly. Následně byl prodán na Slovensko k firmě ŽOS Zvolen.
Autor: Aleš Krška
Datum: 17.06.2009
Místo: Přerov
Na přerovském pravém přednádraží byl nachystán "šestikolák" 182.024-0 na přestavení do soupravy ostravského Pn, aby se mohlo dále vrátit ke svému polskému provozovateli.
Autor: Aleš Krška
Datum: 17.06.2009
Místo: Přerov
Stroj 122.010-2 stál v čele nákladního vlaku na přerovském pravém přednádraží.
Autor: Aleš Krška
Datum: 18.06.2009
Místo: Hustopeče nad Bečvou
V Hustopečích nad Bečvou čekala na odjezd valašská 742.046-6, která zajišťovala přepravu parních lokomotiv 433.002 a 314.303 do Olomouce.
Autor: Aleš Krška
Datum: 20.06.2009
Místo: Olomouc hl.n.
Na hlavním nádraží v Olomouci se ukázala 20.6.2009 bobina 141.018-2 a to na čele vlaku Os 3814.
Autor: Aleš Krška
Datum: 20.06.2009
Místo: Olomouc hl.n.
Lokomotiva 702.673-5 byla dne 20.6.2009 přetažena z Olomouce k deponii do vlečkového areálu v Brodku u Přerova.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2023
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 29. 11. 2023
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací