Autor: Aleš Krška
Datum: 27.06.2008
Místo: Bystřice pod Hostýnem
V Bystřici pod Hostýnem čekal na odjezd "bumlák" do Hulína v čele s "bucharem" 742.085-4, který toho roku slavil 30 let v provozu. "Hytlák" i kontejnery z místního TONu už jsou na této relaci minulostí.
Autor: Aleš Krška
Datum: 02.07.2008
Místo: Holešov
Jen s "hytlákem" jela 742.178-7 jako Mn 81055 z Holešova do Bystřice pod Hostýnem.
Autor: Aleš Krška
Datum: 03.07.2008
Místo: Krnov
V Krnově se k posunu s nákladními vozy chystala lokomotiva 742.261-1. V roce 2008 byla již 25 let v provozu ( postupně od ČSD, přes ČD k ČD Cargu ), z výroby byla dodána do depa Valašské Meziříčí (23.12.1982) , kterému byla věrna do roku 2005.
Autor: Aleš Krška
Datum: 18.07.2008
Místo: Depo Krnov
Firma Olpas Moravia s.r.o. (zabývající se především lakováním vozidel), měla pronajato krnovské depo a na topírenský posun nasazovala "skokana" 702.547-1, který byl v jejich majetku.
Autor: Aleš Krška
Datum: 21.07.2008
Místo: Hranice na Moravě
Na vlečce Cement Hranice posunovala dne 21.7.2008 atypicky natřena lokomotiva 742.064-9.
Autor: Aleš Krška
Datum: 28.07.2008
Místo: Skašov
Dne 28.7.2008 byla na obsluze vlečky štěrkoven Skašov nasazena dvojice brněnských lokomotiv 742.177-9+742.328-8.
Autor: Aleš Krška
Datum: 30.07.2008
Místo: Depo Praha-Vršovice
Ve vratech vršovického depa se sluní nákladní lokomotivy 742.026-8 a 742.380-9.
Autor: Aleš Krška
Datum: 30.07.2008
Místo: Depo Praha-Vršovice
Ve vratech vršovického depa se sluní nákladní lokomotivy 742.380-9+742 026-8.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2023
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 29. 11. 2023
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací