Autor: Aleš Krška

Autor: Aleš Krška
Datum: 16.08.2016
Místo: Depo Olomouc

Topírenská "adéla" 799.001-3 vytahuje v Olomouci z lakovny nově natřeného "šestikoláka" 182.094-3, kterého následně přerovský "hektor" 720.039-7 přetáhl do DPOV Přerov k dokončení opravy.

Autor: Aleš Krška
Datum: 16.08.2016
Místo: Přerov

Lokomotivy 740.847-9+740.464-3 čekají v Přerově na přistavení do areálu Zásobovacího skladu, jejichž vlečku má pronajatu firma ČMŽO, která zde tyto lokomotivy rozebere na rám, aby z nich následně mohly vzniknout lokomotivy řady 741.7, které budou opět sloužit v Nové huti Ostrava (ArcelorMitall Ostrava a.s. ).

Autor: Aleš Krška
Datum: 23.08.2016
Místo: Hulín

Do Hulína přijíždí nákladní vlak Pn 67203 ( Cheb-Břeclav ), který byl veden ústeckým "esem" 363.075-3, řízen zkušeným strojvedoucím Jakubem Glozou z PP Břeclav a měl úctyhodnou zátěž 40 vozů, vážících 1900 tun.

Autor: Aleš Krška
Datum: 23.08.2016
Místo: Otrokovice

Ostravská "hrbatá" 130.008-6 dovezla do Otrokovic uhlí pro místní teplárnu a následně se vydala strojně do Přerova.

Autor: Aleš Krška
Datum: 23.08.2016
Místo: Otrokovice

Břeclavský "buchar" 742.180-3 byl po noční směně na NExu do Lípy nad Dřevnicí odstaven kvůli poruše v elektrické části a na snímku již čeká na odtažení do opravy.

Autor: Aleš Krška
Datum: 03.09.2016
Místo: Hulín

NEx 67203 ( Cheb-Břeclav ) byl vyfocen při vjezdu do Hulína a v jeho čele je nově nalakované "eso" 363.065-4. Vlak vážil úctyhodných 2400 tun, měl 37 vozů a většinu zátěže tvořilo dřevo z Jeseníků pro rakouské pily.

Autor: Aleš Krška
Datum: 03.09.2016
Místo: Hulín

Rychlík 883 "Bouzov" ( Hradec Králové hl.n. - Luhačovice ) přijíždí do Hulína a v jeho čele je netradičně "peršing" 162.020-2, který nahrazoval turnusovou lokomotivu řady 150.2.

Autor: Aleš Krška
Datum: 03.09.2016
Místo: Hulín

Brněnské "eso" 362.171-1 přijíždí do Hulína s osobním vlakem 4206 ( Přerov-Břeclav ), z důvodu nedostatku řídídích vozů ř. 961 "syslů" byla nasazena tato souprava.