Autor: Aleš Krška
Datum: 21.01.2016
Místo: Brno-Maloměřice
Břeclavská "laminátka" 230.064-8 je nachystána na odjezd z Brna-Maloměřic s manipulačním vlakem 82221 do Holubic, převážná zátěž vlaku směřovala do kovošrotu v Sokolnicích.
Autor: Aleš Krška
Datum: 27.01.2016
Místo: Grygov
Nově nalakovaná 182.078-6 byla tažena z Olomouce "hektorem" 720.039-7 na dokončení opravy v DPOV Přerov.
Autor: Aleš Krška
Datum: 27.01.2016
Místo: DPOV Přerov
182.160-2 byla v DPOV Přerov nachystána na lakování a následně byla "hektorem" 720.039-7 přetažena do olomoucké lakovny.
Autor: Aleš Krška
Datum: 29.01.2016
Místo: Hulín
Břeclavský "buchar" 742.142-3 čeká v Hulíně se 40-vozovým Mn 81134 na odjezd do Otrokovic.
Autor: Aleš Krška
Datum: 31.01.2016
Místo: DPOV Přerov
Plzeňské "eso" 362.057-2 je v rámci opravy přesouváno "hektorem" 720.039-7 po areálu DPOV Přerov.
Autor: Aleš Krška
Datum: 04.02.2016
Místo: Hulín
"Hektor" 720.509-9 vezl na zkušební jízdu bulharského "plecháče" 44-072 z Přerova do Nedakonic. Zmíněný "hektor" byl zapůjčen na měsíc únor od Posázavského pacifiku dopravci KK.
Autor: Aleš Krška
Datum: 12.02.2016
Místo: Lípa nad Dřevnicí
Z důvodu nedostatku lokomotiv řady 742 v PP Břeclav byl na "Zlínku" mimořádně nasazen "brejlovec" 750.277-6, který společně s 742.428-6 čekal v Lípě nad Dřevnicí na zařazení do vlaku Mn 82062.
Autor: Aleš Krška
Datum: 15.02.2016
Místo: Kroměříž
"Brejlovec" 750.277-6 pomohl dne 15.2.2016 "bucharu" 742.107-6 s přetěží na Mn 82109 do Kroměříže, převážnou zátěž vlaku tvořily hnojiva z Dusla Šaľa do Navosu Kotojedy.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2023
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 29. 11. 2023
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací