Při napěťové výluce v traťovém úseku mezi stanicemi Brno-Maloměřice a Brno-Královo Pole byl vyfocen "brejlovec" 753.023-1 při vedení osobního vlaku, na kterém byla elektrická jednotka ř.560.
Při napěťové výluce v traťovém úseku mezi stanicemi Brno-Maloměřice a Brno-Královo Pole byl vyfocen "brejlovec" 753.023-1 při vedení osobního vlaku, na kterém byla elektrická jednotka ř.560.
Nevadí pane Tomančák, ale díky.
Já si to tehdy (nevím proč) nepoznačil, takže bohužel nemohu sloužit.
Nezdy má pravdu, bylo to poslední období provozu jak této 753.023, tak i sesterské 753.021. I ta se ještě v deštivém podzimu 1996 zúčastnila napěťových výluk v brněnském uzlu.
Nejspíš je to 21/22
Hádám že 26/27
Asi jeden z posledních snímku, kdy ještě 023 byla provozní.
Vím, že to není asi zas tak podstatné, ale dokázal by někdo určit, co za 560tku se veze za tou brejlí?
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2025
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 15. 1. 2025
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací
To byli vlastně poslední 753 v Brně, že? v tom 1996/97 ...021,023,064,(114 nevím, zda v Brně dojezdila o té loko mám nejak prázdno :( ) a samo 142,145.
Věděl by někdo, která vlastně 753 byla tenkrát úplně ta poslední provozní pod Brnem ?