Ze zastávky Horní Moštěnice se rozjíždí osobní vlak Os 4212 a v jeho čele se pozvolna rozjíždí T478.3068. Malý počet rychlíků, příp. spěšných vlaků byl tehdy na "Ferdinandce" vynahrazen úctyhodnou délkou osobních vlaků.
Ze zastávky Horní Moštěnice se rozjíždí osobní vlak Os 4212 a v jeho čele se pozvolna rozjíždí T478.3068. Malý počet rychlíků, příp. spěšných vlaků byl tehdy na "Ferdinandce" vynahrazen úctyhodnou délkou osobních vlaků.
U té mašiny bude asi překlep, nebo tam autor uvedl nesprávné číslo. V LD Přerov z této číselné série tehdy sloužily "trojky" T 478.3060, 061, 062 a 063.
Jinak parádní vzpomínka.
Trať je čerstvě pod dráty, ale nástupiště jsou ještě v dřívější podobě. Panely SUDOP tem dali až někdy později v průběhu první poloviny 80. let.
tehdy ještě v povinném řazení služebního vozu za HV, což bylo v zimě lepší než potom o 2 roky později uprostřed.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2025
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 7. 5. 2025
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací
Jj, 753.068 byla z výroby děčínská, za 2 roky českolipská, odtud po cca 5 letech přešla do Liberce, kde působila nejdéle a dočkala se i "výměny topení". Kolem roku 2000 se zas vrátila do Děčína, pamatuji ji třeba na napěťovkách při výstavbě koridoru, výjimečně i na záskocích po Kozí dráze. Působení v Děčíně byla už jen kratičká epizoda, v lednu 2002 ji rozložili v Děčíně východě. O nějakém jejím působení na Moravě opravdu nevím...i když možné je všechno.