zpět na seznam fotografií
Autor: Jan Bořík


Datum: 31.01.2003


Stráž nad Ohří


Nedaleko Stráže nad Ohří bylo zdokuentováno dvojče zamračených 751.209-8 + 751.210-6 s uhelným vlakem. V roce 2003 ještě zcela běžný obrázek s vůni spálené nafty a oleje. Elektrický provoz v úseku Karlovy Vary - Vojkovice nad Ohří byl zahájen 11. 12. 2005. Elektrický provoz v celém úseku Karlovy Vary - Kadaň byl slavnostně zahájen 26. 5. 2006.



Komentáře

Alešt 02. 01. 2025 21:47 | X

Tak to mě nenapadlo nikdy zkoumat, zda ji Es má, ale dává sto smysl.

P.M 02. 01. 2025 17:37 | X

Asi aby byl na obou koncích vlaku vůz s ruční brzdou pro případ zajištění soupravy.

Alešt 02. 01. 2025 07:06 | X

Zajímavé složení soupravy. Už jsem takhle párkrát v minulosti viděl, že ucelenka vozů Es s uhlím měla na každém konci jeden Eas. Mělo to nějaký důvod a nebo prostě náhoda?

Martin ranžír 21. 01. 2015 13:58 | X

No tam to dopadlo. Natahly se dráty a díky přesměrování zátěží do Děčína, úpadku těžby v SUS a celkovýmu odklonu přeprav, je to tam dneska téměř na nule. Jinými slovy, elektrifikace pro pár 4vozových parodií na rychlík. Osobáky v motorech a nákladů tam projede minimum.

Dvoustovka 21. 01. 2015 12:21 | X

To je nádhera...Sice bez násvitu, ale má to parádní atmosféru...

Kolik mělo DKV Chomutov v roce 2003 ještě provozních dvojčat řady 751?

Celkem 5 komentářů


Přidat komentář: