zpět na seznam fotografií
Autor: Aleš Krška


Datum: 28.11.2014
Plzeň seř.n.


Poslední provozní "hektor" řady 721 v DKV Plzeň, legendární 222, která poslední období provozu tráví výhradně na vlečce kovošrotu TSR. Autor jej zachytil na seřaďovacím nádraží v severní části, která těsně hraničí s depem. V zimním období je každý pátek převážen do tepla a v neděli večer opět vystavován na obsluhu zdejšího kovošrotu.



Komentáře

tajemný em 24. 03. 2025 12:05 | X

721.152 šmejdil po třebovském uzlu ještě v létě 2010. Zjara 2016 postával v Lužné (prej kanibalizace dílů pro 91 a 190) a pak šel zpět do ČTř, kde se úspěšně rozpadá. Loni byl v seznamech majetku ČD na prodej.

Pavlis 24. 03. 2025 10:46 | X

Norek dojezdil v Libni nejpozději na podzim 2015. V listopadu téhož roku už stál v ČT. U 152 nevím. 222 dojezdila někdy během covidu nebo těsně po něm.

X 22. 03. 2025 09:50 | X

To už musí doplnit jiní...

Adam 20. 03. 2025 17:44 | X

A v kterém roce skončily v klasickém provozu to by jste věděl?

X 20. 03. 2025 14:08 | X

Kromě 222 byly posledními nasazovanými u ČD ještě libeňský norek 721.091-7 (dnes muzejní) a pokud se nepletu tak i 721.152-7, jenž stojí v depu ČT.

Adam 20. 03. 2025 11:18 | X

X A o osudech těchto mašin u státního dopravce nevíte asi že?

X 19. 03. 2025 06:24 | X

Neprovozní stroj 721.222-8 stojí v dílnách TRAK rail v Pardubicích.

Adam 18. 03. 2025 16:33 | X

Jak to s touhle mašinou vůbec bylo? Četl jsem že u ČD sloužily 721čky do r. 2005, kdežto tahle sice byla pronajata kovošrotu, ale jestli ji pořád vlastnil státní dopravce.

23. 10. 2022 21:07 | X

Děkuji za opdověďi. :D V simulátoru by byla moc pěkná. Ovšem už ji asi nebude možnost nafotit. :(

Kryštof 22. 10. 2022 11:17 | X

Takže asi hotovson, co? :( Je to škoda, sloužil roky a velmi spolehlivě.

Skořápka 0.6 21. 10. 2022 05:00 | X

Pokud vím, tak stojí v tom konvoji určeném ke šrotaci.

Dušan Mrňa 20. 10. 2022 23:59 | X

Dé: Není provozní již více jak rok a půl.

20. 10. 2022 23:02 | X

Dobrý den, neví někdo zda je furt provozní?

Celkem 13 komentářů


Přidat komentář: