90. léta přinesla velké uvolnění i při lakování lokomotiv. Jedním z příkladů byla přerovská lokomotiva 742.251-2 (toho času ještě osazena původními cedulkami T466.2251), která dne 15.8.1994 doslova zářila při svém nasazení na 3. staničním posunu.
90. léta přinesla velké uvolnění i při lakování lokomotiv. Jedním z příkladů byla přerovská lokomotiva 742.251-2 (toho času ještě osazena původními cedulkami T466.2251), která dne 15.8.1994 doslova zářila při svém nasazení na 3. staničním posunu.
V Přerově bylo zajímavých nátěrů víc. Kupříkladu 742.136, která byla jako 742.251, ovšem v červenožluté variantě. Z "hektorů" 721.147,721.149 atd.
Ono zelených 742 s různými žlutými neb i krémovými klikyháky bylo za éry ČD víc, teď rychle mě napadá kolínská 129, pardubické/třebovské 156 a 249, svého času 158 v Brně, 164, 254 (Hradec?), 270 z pražských záloh, rakovnická 295, 309 (Hradec?), krnovská 453 anebo třeba 535 od TSS. Každá co kus, to rozeznatelný originál, určitě jsem ani zdaleka nevyjmenoval všechny, nějaké byly i v Trutnově nebo Meziměstí, nízká čísla...
Pekný nátěr, jak ta 721 1xx co jezdila v Přerově na záloze.
Takto zelená 742 byla jen tato v Přerově ?
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2025
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 9. 2. 2025
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací
A to skladiště v pozadí už nestojí, že ? Nedokážu si moc představit ze kterého místa foto je.