Na vlečkovém kolejišti Nové huti byla zvěčněna s přetahem místní lokomotiva 740.831-3.
Na vlečkovém kolejišti Nové huti byla zvěčněna s přetahem místní lokomotiva 740.831-3.
Lokomotiva dodána na vlečku Továren mlýnských strojů v prosinci 1984 (TBZ 28. prosince 1984). Do té doby na vlečce byly pouze stroje T334.0546 a původně drážní T334.0038, příjezd T448.0831 na vlečku vyústil v menší slávu, kdy se na novou lokomotivu přišel podívat i ředitel fabriky TMS Ing. Jaroslav Hnízdil. Loko tam vydržela přesně 20 let do roku 2004, kdy následně odešla právě na Ostravsko.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 22. 7. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací
Dovolím si zde dodat ještě pár informací pro kartu vozidla tak, jak se mi povedlo získat informace do knihy Historie vlečky TMS a jejích spoluuživatelů.
Fyzické přeznačení na 740.831-3 v červnu 1998. K 31.3.2002 se stal majitelem Valenter s.r.o. (stále v Černé za Bory na vlečce t.č. bývalé TMS). Finální odstavení HV 31.8.2004 z důvodu chladící kapaliny v olejovém okruhu motoru, následně opouští tuto vlečku a je odprodána CZ LOKO a dále po opravě (s novým nátěrěm viz. toto foto) na Ostravsko. Demontáž v Přerově začala 27.5.2016 a dnes jezdí jako 741.728-0.
Určitou zajímavostí je, že obě loko (tedy i T448.0909 dodaná na vlečku TMS v roce 1986) strávily na vlečce přesně 20 let provozu.