Nové!
Autor:
Daniel Pavlíček
Datum:
19.09.2005
Místo:
Všenory
Trať Praha - Beroun byla svého času typická provozem jednotek řady 451 v šestivozové sestavě. Dokládá to snímek vlaku 0s 9932, pořízený 19. září 2005 v zastávce Všenory, jehož ústředním motivem je šestivozová jednotka s hnacími vozy 451 008 a 052.
Nové!
Autor:
Daniel Pavlíček
Datum:
23.09.2005
Místo:
Všenory
K zastávce Všenory se 23. září 2005 blíží osobní vlak číslo 9934, tvořený "modrým krakenem" 470.004 / 470.003.
Autor:
Daniel Pavlíček
Datum:
05.05.2006
Místo:
Všenory
V roce 2006 už začínalo být zřejmé, že posledním provozním strojům řady 121 už pomalu začíná zvonit hrana. Přesto, při troše štěstí, bylo stále ještě možné některou znich potkat. Stroj 121.011-1 se ráno 5. května 2006 podíval do Berouna, díky čemuž mohl na jeho zpáteční cestě do Prahy u zastávky Všenory vzniknout tento snímek.
Autor:
Daniel Pavlíček
Datum:
05.05.2006
Místo:
Všenory
V čele čtyřvozové soupravy modrých pater někdejší řady "Bmo" nasazené na osobním vlaku do Prahy se 5.května 2006 ze zastávky Všenory rozjížděl peršing 163.084-7.
Autor:
Jiří Škalda
Datum:
11.07.2006
Místo:
Všenory
"Žabotlam" 451.080-6 v čele soupavy osobního vlaku Os 9923 za zastávkou Všenory.
Autor:
Jiří Škalda
Datum:
11.07.2006
Místo:
Všenory
Pro trať do Berouna tak typické soupravy prodloužených souprav "panťáků" jsou dnes minulostí. Jedna taková souprava s hnacímy vozy 64 a 63 byla zdokumentována u zastávky Všenory na vlaku Os 9924 při cestě do Berouna.
Autor:
Aleš Krška
Datum:
13.08.2007
Místo:
Všenory
Zajímavou epizodou nasazení elektrických jednotek řady 451 na berounské trati bylo jejich prodloužení o další dva vložené vozy v rámci potřebného zvýšení kapacity. Jednou z těchto jednotek byla i souprava 451.046-7/451.045-9, přezdívaná také jako Talgo.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2025
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 10. 6. 2025
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací