Autor:
Martin Zeman
Datum:
11.04.2013
Místo:
Veselí nad Lužnicí
Na jaře roku 2013 ještě nic nenasvědčovalo tomu, že by "znovuzrozenému" čmeláku 771.182-3, jedinému v korporátním nátěru a s EDB, hrozilo zrušení. V létě ale bylo rozhodnuto o odstavení posledních dvou čmeláků v SOKV Č. Budějovice - 771.137 a 771.182. Toto odstavení trvalo zhruba 3/4 roku. Na jaře roku 2014 byl vydán příkaz, k opětovnému zprovoznění posledních dvou mohykánů z důvodu náročných výluk na jihu Čech. A tak po roce jsme se mohli s těmito kultovním stroji opět potkat v provozu. Na této fotografii je "182ka" zachycena na odjezdu z Veselí nad Lužnicí s odklonem Pn 1.nsl 67961 vezoucím auta VW směrem na České Velenice.
Autor:
Ing. František Bartoš
Datum:
16.07.2013
Místo:
Veselí nad Lužnicí
Jedna z mála provozních "žehliček" v osobní dopravě odpočívá ve Veselí nad Lužnicí.
Autor:
Ing. František Bartoš
Datum:
17.07.2013
Místo:
Veselí nad Lužnicí
V novém cargo nátěru byla zvěčněna "žehlička" 210.036-0.
Autor:
Tomáš Dolejší
Datum:
12.11.2014
Místo:
Veselí nad Lužnicí
Do Veselí nad Lužnicí zavítal meriaci vlak vedený "hybridom" 750.326-1.
Autor:
Tomáš Dolejší
Datum:
23.03.2015
Místo:
Veselí nad Lužnicí
Lokomotíva 740.800-8 asistovala pri výlukových prácach vo Veselí nad Lužnicí.
Autor:
Ing. František Bartoš
Datum:
15.07.2015
Místo:
Veselí nad Lužnicí
"Žehla" 210.074-1 bola zachytená 15.07.2015 v stanici Veselí nad Lužnicí.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2025
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 10. 6. 2025
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací