Autor:
sbírka: Michal Štrublík
Datum:
00.00.1937
Místo:
Rynoltice
Historií stroje 464.037 jsme se zabývali již dříve - snímek neznámého autora zachytil výše uvedený stroj ve stanici Rynoltice údajně v roce 1937. Jak již víme, uveden do provozu byl 2. července 1937, kdy byl dodán do výtopny Česká Lípa.
Autor:
Karel Furiš
Datum:
23.11.2006
Místo:
Rynoltice
Do Rynoltic přijíždí osobní vlak vedený "kufrem" 810.388-9. Křižoval s motorovým vozem stejné řady neznámého čísla. V podstatě obligátní obrázek, který je dnes v pravidelném provozu neopakovatelný.
Autor:
Daniel Pavlíček
Datum:
01.04.2009
Místo:
Rynoltice
Provozní pouť brejlovce T478.3119 byla zahájena v říjnu 1973 jeho dodáním do depa Brno-dolní. V roce 1980 byl předán do LD Valašském Meziříčí, aby po dalších sedmi letech, v prosinci 1987, byl předisponován do LD Ostrava. Už v listopadu 1989 se vrací do Valašského Meziřící, kde byl domovem až do roku 2007, s vyjímkou roku 1991, kdy se krátkodobě objevuje ve stavu depa Brno-dolní. Depo Valašské Meziříčí na něm počátkem roku 1994 provádí rekonstrukci vlakového topení, s následným přečíslováním na 750.119-0. V roce 2007 je předán do DKV Brno, PJ Brno-Maloměřice. Poslední dějství jeho provozu se začíná psát 26.10.2008, kdy je předán do Liberce s určením na vozbu rychlíků do Ústí nad Labem. V lednu 2010 Liberec opouští a je předán do PJ Bohumín, aby byl ještě téhož roku přistaven k do CZ Loko Česká Třebová na modernizaci, po níž vyjel už jako 750.704. Na snímku z 1.4.2009 je ještě jako 750.119-0 zachycen s vlakem R 1160 (Liberec - Ústí n.L) při vjezdu do stanice Rynoltice.
Autor:
Petr Tausig
Datum:
20.05.2017
Místo:
Rynoltice
"Dvojče kocourů" 742.333-8 + 742.239-7 zastavilo před výpravní budovou stanice Rynoltice s odklonovým manipulačním vlakem čísla 52040 na vykřižování s rychlíkem.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2025
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 9. 9. 2025
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací