Praha-Masarykovo n.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 18.01.1990
Místo: Praha-Masarykovo n.

I na začátku roku 1990 ještě mnoho vozidel mělo rudou hvězdu na čele, ovšem již brzy byla většina zatřena či jinak zlikvidována. Na snímku ze dne 18. ledna 1990 ji vidíme na motorovém voze 810.080-1, který zastavil s osobním vlakem na nádraží Praha-střed.

Autor: David Prause
Datum: 16.06.1990
Místo: Praha-Masarykovo n.

Prvé vyrobené "eso" 363.001-9 bolo autorom zachytené v stanici Praha střed po príchode so svojím vlakom z Jihlavy.

Autor: Václav Vyskočil
Datum: 09.07.1993
Místo: Praha-Masarykovo n.

Libeňský "čmelák" 770.068-5 přitáhl na Masarykovo nádraží soupravový vlak z nedalekého nádraží v Bubnech.

Autor: Jan Novotný
Datum: 18.03.1994
Místo: Praha-Masarykovo n.

Zpomalený "peršing" 163.251-2 byl dne 18.3.1994 vyfocen na domovském Masarykově nádraží v Praze. Zmíněná lokomotiva darovala v listopadu roku 1993 své "rychlé" podvozky lokomotivě 363.165 a díky tomu byla přeznačena z 162.051-7 na 163.251-2 a její maximální rychlost následně byla již jen 120 km/h.

Autor: Ivan Bednařík
Datum: 00.00.1996
Místo: Praha-Masarykovo n.

714.022-1 byla v začátcích svého provozu vyfocena na "Masaryčce" před odjezdem s osobním vlakem směrem na Kladno.

Autor: Jan Novotný
Datum: 10.02.1996
Místo: Praha-Masarykovo n.

Na Masarykově nádraží posunovala zánovní lokomotiva 714.029-6, která vznikla rekonstrukcí z původního "pilštyka" 735.272-7 (ex T466.0272).

Autor: Jan Novotný
Datum: 21.01.2001
Místo: Praha-Masarykovo n.

Ústecký "peršing" 163.009-4 přijel s rychlíkem na Masarykovo nádraží.

1