Autor:
Ivan Šnábl
Datum:
13.08.1982
Místo:
Praha-Hostivař
Poblíž stanice Praha-Hostivař projížděla v čele nákladního vlaku značně omšelá "zamračená" T478.1230, která měla toho dne roli dispečerské T2 ( "druhého tygra" ).
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
07.07.1990
Místo:
Praha-Hostivař
Počas služby v nákladnej doprave bola v Praze-Hostivaři zachytená lokomotíva 141.051-3.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
24.06.1995
Místo:
Praha-Hostivař
Opět v roli nákladní dispečerky (V1) byla lokomotiva 752.002-6 zvěčněna v čele nákladního přetahu ve stanici Praha-Hostivař.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
24.06.1995
Místo:
Praha-Hostivař
Na nádraží Praha-Hostivař byla zachycena "zamračená" 751.028-2 v netradičním nátěru. Zastávala toho dne roli dispečerské lokomotivy V2.
Autor:
Viktor Kvarda
Datum:
29.09.2000
Místo:
Praha-Hostivař
Stroj 181.092-8 byl s nákladním vlakem zastižen ve stanici Praha-Hostivař.
Nové!
Autor:
Daniel Pavlíček
Datum:
22.09.2005
Místo:
Praha-Hostivař
Výroba motorových lokomotiv řad T478.1 a T478.2 byla v květnu 1971 završena dokončením lokomotivy T478.1230, která se tak stala vůbec poslední vyrobenou "zamračenou". Technicko-bezpečnostní zkoušku vykonala 22.5.1971 na trati Praha - Kolín, a poté byla zařazena do stavu depa Praha-Libeň, které jí dlouhé roky provozovalo v podřízené strojové stanici Čerčany. V době, kdy se její provoz už pomalu chýlil ke svému konci, byla 22.9.2005 vyfotografována ve stanici Praha-Hostivař.
Autor:
Daniel Pavlíček
Datum:
23.09.2005
Místo:
Praha-Hostivař
Během napěťové výluky, konané 23.září 2005 v mezistaničním úseku Praha-Hostivař - Praha-Uhříněves, nastupuje v prvně jmenované stanici na přípřež osobnímu vlaku do Benešova (vedenému vozem 451.085), zamračená 751.133-0. Celé operaci na sousední koleji přihlíží další z lokomotiv, nasazených toho dne do výlukové vozby - stroj 751.219.
Autor:
Daniel Pavlíček
Datum:
00.09.2006
Místo:
Praha-Hostivař
Ke dni 1.12.1994 byla zamračená 751.218-9 úředně přeznačena na nové označení 749.218-4. V té době se ovšem ještě nacházela v ŽOS Česká Třebová, kde podstupovala rekonstrukci na elektrické vytápění vlakových souprav. Ta byla dokončena 17.2.1995 vykonáním nové technicko - bezpečnostní zkoušky, po kterém se vrátila do svého domovského depa v Praze Vršovicích. Na snímku za září 2006 je zachycena na ještě nekoridorovém nádraží Praha-Hostivař, kde v rámci dispečerského výkonu S13 asistovala během napěťových zkoušek.