Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
09.03.1993
Místo:
Neratovice
"Ponorka" 730.010-6 autorovi zapózovala v Neratovicích.
Autor:
Ivan Šnábl
Datum:
00.00.1994
Místo:
Neratovice
Opravená a čerstvě nalakovaná lokomotiva 750.388-1 byla zdokumentovaná ve stanici Neratovice.
Autor:
Ivan Šnábl
Datum:
23.04.1995
Místo:
Neratovice
Se zajímavou směsicí přípojných vozů zastavila v Neratovicích turnovská lokomotiva 753.305-2 a její strojvedoucí vyčkává na odjezd dále směrem ku Praze.
Autor:
Ivan Šnábl
Datum:
02.05.1995
Místo:
Neratovice
V Neratovicích byl dne 2.5.1995 vyfocen značně omšelý "čmelák" 771.041-1. Nedlouho poté se lokomotiva mohla stát slavnou, již o měsíc později byla přesunuta do Břeclavi, kde mělo dojít se slovenskou stranou k výměně za "pomeranče" T678.0012. Ovšem díky úřednímu šimlu se nezdařilo a tak "čmelák" jen zapadl do inventárního stavu břeclavského depa, kde již dokončil svůj provozní život.
Autor:
Ivan Šnábl
Datum:
21.03.1996
Místo:
Neratovice
V Neratovicích byl dne 21.3.1996 vyfocen obyčejný osobní vlak složený ze dvou "osmsetdesítek" a dvou "bafíků", kdy snímku dominuje motorový vůz 810.145-3.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
18.07.1996
Místo:
Neratovice
Záloha ve stanici Neratovice v podání "čmeláka" 771.064-3.
Autor:
Ivan Šnábl
Datum:
00.04.1999
Místo:
Neratovice
V nákladním "dvojuzlu" Neratovice-Všetaty sloužil i "čmelák" 770.035-4, který je na snímku vyfocen v neratovické stanici.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2025
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 21. 4. 2025
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací